15.11.2018/13:04

Poczta Polska notuje znaczący wzrost zamówień w swoim e-sklepie

eSklep Poczty Polskiej, w którym można kupić wszystko, co potrzebne do zapakowania paczki i listu, cieszy się coraz większą popularnością. Od stycznia do października 2018 roku sklep odnotował 17-proc. wzrost liczby zamówień w porównaniu do roku 2017.

eSklep Poczty Polskiej oferuje kartony, koperty, taśmy pakowe, wypełniacze, folie stretch oraz artykuły biurowe, ozdobne torby papierowe i  pakiety przeprowadzkowe. Oferta eSklepu skierowana jest przede wszystkim do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową. W eSklepie zakupy może również zrobić klient detaliczny, ale oferta pojedynczych artykułów jest ograniczona. Asortyment tworzą głównie opakowania dostępne w pakietach.

Od początku działania, tj. od 22 września 2015 r., eSklep odnotowuje dynamiczne wzrosty wskaźników. Sprzedaż rok do roku zwiększa się o średnio 30 proc., a liczba zamówień o 17 proc. Zauważalny jest również regularny wzrost wartości koszyka o ok. 12 proc. rok do roku.

eSklep co dwa tygodnie wprowadza promocje na niektóre towary, dzięki czemu stali klienci mogą regularnie zaopatrywać się w dostępne produkty w eSklepie w niższych cenach.

Zamówienia dostarczane są przez Pocztę nieodpłatnie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.