22.09.2020 / 10:52
StoryEditor

Polacy namiętnie przeglądają gazetki promocyjne i planują zakupy na ich podstawie

Polacy planują zakupy z gazetkami promocyjnymi (fot. Monday News)
Polacy chętnie przeglądają gazetki promocyjne sieci handlowych. Większość spośród tych, którzy to robią, planuje swoje zakupy na podstawie oferty gazetkowej.

Ponad połowa dorosłych Polaków przynajmniej raz w tygodniu przegląda gazetki promocyjne supermarketów, dyskontów i innych sklepów. W tej grupie, w miastach liczących do 100 tys....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 17:20
StoryEditor
Adam Imielski, szef Kraft Heinz w Polsce: Innowacje są jednym z moich priorytetów [WYWIAD]
Za kadencji Adama Imielskiego w roli dyrektora zarządzającego Kraft Heinz w Polsce liczba nowości wprowadzanych przez firmę na rynek wzrosła z dwóch, trzech do ponad 30 rocznie (fot. materiały prasowe)

Pudliszki czy Heinz? Która z tych marek jest bliższa sieci Dino. Adam Imielski, dyrektor zarządzający Kraft Heinz w Polsce, zdradza w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl, jak rozwija się współpraca firmy z siecią Dino. Mówi również o tym, gdzie Kraft Heinz szuka dla siebie szans na wzrosty oraz jakie lekcje wyciąga z wdrożeń, które nie zawsze kończą się sukcesem.

Z tego tekstu dowiesz się: 

  • Jak układa się współpraca firmy Kraft Heinz z siecią Dino?
  • Jakie udziały mają marki Pudliszki i Heinz w rynku ketchupu, przetworów pomido...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 14:06
StoryEditor
Świąteczne zakupy Polaków coraz wcześniej. Jak zmieniają się wydatki i zwyczaje konsumentów i co ma do tego AI?
Zakupy świąteczne 2025. Ile wydadzą Polacy? (fot. Shutterstock)

Polacy coraz wcześniej przygotowują się do świąt, a wielu z nich rozpoczyn poszukiwania prezentów już w listopadzie. Jednocześnie budżet świąteczny jest dość wysoki, a do tego konsumenci są skłonni go przekraczać. Jak z mieniają się wydatki i zwyczaje konsumentów?

Tegoroczne dane pokazują, że 29 proc. Polaków zaczyna poszukiwania prezentów już w listopadzie. Niemal połowa badanych planuje część wydatków z wyprzedzeniem, licząc na niższe c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. grudzień 2025 15:53