18.12.2018/12:03

Polacy to racjonalni łowcy promocji

97 proc. Polaków przyznaje się do korzystania z promocji. Polowanie na obniżki, sezonowe wyprzedaże, promocje, uczestnictwo w programach lojalnościowych i wszelkie przejawy tzw. smart shoppingu uprawiamy jednak racjonalnie i praktycznie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • rozbawiony młody konsument 18.12.2018

    Czy 99,- zł za koszulę wyprodukowaną w Bangladeszu albo spodnie dżinsowe o kroju" jak dla anorektyka" (bo o normalnych nogawkach to trudno dostać) za 140,- zł wyprodukowane w Chinach to korzystne "regularne" ceny? Przy przeciętnych zarobkach w kraju gdzie najczęściej zarabia się 1500 zł na rękę? Więc nic dziwnego, że większość kraju kupuje na wyprzedażach. Zresztą "markowa galeryjna" koszula zamiast 99,- zł jest warta co najwyżej 10,- zł a "markowe" spodnie 20,- zł. Poza stolicą są pensje niższe, tak gwoli ścisłości...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.