Polomarket poszerza ofertę non-food i wprowadza nowe marki własne
Sieć Polomarket, poszerza asortyment non-food, wprowadzając do sprzedaży kolejne kategorie produktów w nowej marce Zavio. To konsekwentna realizacja strategii zakładającej tworzenie i wprowadzanie nowych, jakościowych marek zarówno w kategoriach food, jak i non-food.
- Tworzenie, wprowadzanie i rozwój nowych marek to od dawna jeden z fundamentów strategii Polomarket. Wsłuchujemy się w oczekiwania naszych klientów i uwzględniamy trendy rynkowe, pokazujące duże zainteresowanie produktami non-food nowych marek o wysokiej jakości, stąd nasze inwestycje między innymi w tworzenie i promocje takich linii jak Zavio – mówi Jarosław Brudnicki, członek zarządu i dyrektor zakupów spółki Polomarket.
W drugiej połowie 2019 r. w sklepach należących do Grupy Polomarket pojawiły się garnki, patelnie oraz kubki marki Zavio. W styczniu br. linia została poszerzona o ręczniki, koce oraz maty łazienkowe. Sieć zapowiada dalszy rozwój tej linii.
Grupa Polomarket to obecnie ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia aktualnie ponad 6300 osób.
5