25.01.2018/17:06

Polomarket ruszył z akcją lojalnościową. Sieć chce skłonić klientów do regularnych zakupów

Sieć Polomarket ruszyła z pierwszą w tym roku akcją lojalnościową. Klienci robiąc zakupy będą otrzymywać naklejki, cztery naklejki uprawniają do zakupu objętych promocją produktów, w tym wypadku pojemników termicznych marki Bormioli Rocco Evolution i noży Tinita o 50 proc. taniej.

- To pierwsza w tym roku akcja lojalnościowa w sklepach naszej sieci. Zainteresowanie jedną z ostatnich akcji, w której można było zdobyć maskotki z lubianej kreskówki SpongeBob, przerosło nasze oczekiwania. Podobnie jak do tej pory, także i w 2018 r. szykujemy ciekawe akcje dla naszych klientów. Chcemy nagrodzić tych najbardziej lojalnych, oferując im w zamian za regularne zakupy możliwość kupienia wysokojakościowych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach – komentuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Pojemniki marki Bormioli Rocco Evolution wykonane są z wysokiej jakości szkła hartowanego, zapewniającego odporność termiczną oraz odporność na stłuczenia. W ofercie Polomarketu znajdzie się cała gama produktów tej marki – o różnych wielkościach i kształtach. 

Noże Tinita zostały wyprodukowane z japońskiej stali nierdzewnej. Posiadają rączki typu soft touch i nietępiące się ostrza. odczas akcji w promocyjnych cenach będzie można kupić zarówno uniwersalne noże do krojenia, jak i noże do obierania i ostrzałkę.

Promocja trwać będzie od 29 stycznia 4 marca lub wyczerpania zapasów. Wystarczy robić codzienne zakupy w Polomarkecie i zbierać specjalne naklejki – za każde wydane 30 zł, a także za zakup oznaczonego produktu klienci otrzymają specjalną naklejkę. Dodatkowo, mając w zakupach za co najmniej 30 zł produkty z kategorii owoce, warzywa i wędliny, za każde 15 złotych wydane na te produkty klienci otrzymają dodatkową naklejkę. Cztery naklejki uprawniają do zakupu objętych promocją produktów o 50 proc. taniej.

Dziś Polomarket to ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów. Obecnie firma zatrudnia ponad 6.500 osobom.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.