13.10.2020/14:12

Polomarket wprowadza usługę płatności z poziomu aplikacji mobilnej

Polomarket udostępnia swoim klientom prosty oraz szybki sposób opłacania zakupów online we własnej aplikacji. Pełna usługa Click&Collect obejmie wszystkie sklepy i cały asortyment sieci.

Po uruchomieniu płatności online sieć w najbliższym czasie planuje wdrożenie usługi dostawy zakupów bezpośrednio do domów klientów we współpracy z partnerem specjalizującym się w tego typu usłudze. Dodatkowo klienci robiący zakupy w aplikacji będą mieli możliwość ich odbioru w wyznaczonym miejscu na parkingu wybranego sklepu, bez wychodzenia z samochodu. Usługa Polodrive wkrótce pojawi się w wybranych sklepach sieci na terenie całej Polski.

Dokonujący zakupów w aplikacji klienci, mogą je opłacić wygodnie i bezpiecznie online, korzystając ze wszystkich możliwych form płatności tj. karty płatniczej, szybkiego przelewu czy też blika.

Aplikacja mobilna Polomarket jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego, jakimi dysponują posiadacze tradycyjnej Polokarty. Użytkownicy apki mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej Polokarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja daje także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”. Użytkownicy aplikacji mogą również przeglądać gazetki promocyjne oraz oceniać zakupy dokonane w Polomarkecie. Aplikacja umożliwia także zbieranie wirtualnych znaczków w programach lojalnościowych organizowanych przez sieć.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także