28.07.2017/08:12

Polscy klienci zmuszają sieci handlowe do wielkich przecen produktów

Promocje rzędu 5-10% przekonują do kupna towaru tylko co 10 osobę - wynika z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”. Najczęściej preferowana wysokość rabatu to 20-30% lub 50% i więcej. Tak stwierdziło łącznie 32% ankietowanych. Dla 50% bonifikaty 17% badanych pojedzie do sklepu oddalonego od swojego domu. Taka sama okazja skusi też 19% respondentów do zakupu przy okazji dodatkowego produktu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • podejrzliwy klient 29.07.2017

    Napiszcie lepiej o tym, jak sieci błędnie komunikują promocje. Moim numerem 1na mojej prywatnej czarnej liście jest Intermarche które celowo pisze w gazetkach promocja "wybrane rodzaje" a idąc do sklepu często się okazuje już pierwszego dnia że "wybrane rodzaje" się skończyły na półce i są tylko "rodzaje" po wyższej cenie. Jak nieopatrznie wrzuci się towar do koszyka i nie sprawdzi ceny w czytniku - to później się okazuje, że płaci się normalną cenę.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.