10.05.2018/14:54

Polskie sieci supermarketów proximity z rosnącym powodzeniem rzucają wyzwanie dyskontom [ANALIZA]

Polskie sieci supermarketów proximity – dawniej zwanych sklepami osiedlowymi – to nowe gwiazdy na firmamencie naszego detalu. Wiodący gracze – Dino, Delikatesy Centrum, Polomarket i Stokrotka – łącznie w ostatnich trzech latach powiększyły liczbę sklepów o ponad 720 placówek. To dwa razy więcej, niż liczba otwartych w tym czasie dyskontów – zauważa Sebastian Rennack, starszy analityk detalu w firmie LZ Retailytics.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Bakbar 08.07.2018

    Dino to taka większa żabka. W lokalizacjacht w których nie ma konkurencji albo konkurencjw w postaci rynku tradycyjnego radzi sobie nieźle ponieważ oferuje bardzo przystępne ceny i szybkie w miarę kompleksowe zakupy. Niemniej tam gdzie trafia na konkurencję z kanału nowoczesnego przegrywa. W takich lokalizacjach nie ma nic do zaoferowania. Małe miasta w całej Europie się wyludniaja, a zaludniaja się duże miasta. Polska starzeje sie i wyludnia i ma ujemny przyrost naturalny JEDNOCZESNIE. Nie wiem jaka jest perspektywa dla lokalizacji dino w małych miastach ale raczej nie dzieci i nie młodzież tylko emeryci i coraz mniejsze spolecznosci. Na obrzeżach dużych miast mają szansę....ale tam tylko czekać na pojawienie się konkurencji. Generalnie firma super ale pewnego poziomu nie przeskoczy ze wzgledu na format i lokalizację.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.