29.11.2016/02:39

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska: Chcemy być lepsi od konkurencji w jakości obsługi klienta

- Strategią Carrefoura w Polsce jest nieustająca praca nad jakością obsługi naszego klienta i chcemy być w tym obszarze znacznie lepsi od konkurencji – mówi portalowi www.wiadomoscihandlowe.pl Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.