Krzysztof Pawiński, prezes Maspeksu: To największy kryzys wizerunkowy w historii naszej firmy
Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu, przeprasza w rozmowie z portalem weszlo.com za przekroczenie granic dobrego smaku w reklamach napoju Tiger, zamieszczanych w mediach społecznościowych. Zdaniem Pawińskiego, firma zawiniła "nie brakiem szacunku dla Powstańców, ale nadmiarem zaufania do niższych szczebli". Prezes wadowickiej grupy podkreśla, że to jedyna tak poważna wpadka w 27-letniej "przyzwoitej historii" firmy.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
14.08.2017
Tigera nie piłem, natomiast z przykrością zrezygnuję z waszych soków, piłem je długo niestety środkowego palca powstańcom się nie zapomina - nigdy.
5