30.06.2020/12:31

Primark i inni – stolice Grupy Wyszehradzkiej coraz bardziej atrakcyjnym polem ekspansji [ANALIZA]

Kraje Grupy Wyszehradzkiej – Polska Czechy, Słowacja i Węgry – od kilku lat cieszą się bardzo szybkim wzrostem siły nabywczej konsumentów. Stolice tych krajów bogacą się znacznie szybciej od pozostałych regionów, są też demograficznie dominujące. Dlatego międzynarodowe sieci detaliczne z segmentu non-food co do zasady rozpoczynają podbój miejscowych rynków od Warszawy, Brna, Budapesztu i Pragi. Tak strategia znajduje uzasadnienie w twardych danych, zebranych przez firmę GfK w najnowszym raporcie „GfK study on European retail”.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.