02.11.2016/21:38

Grzegorz Łaptaś, PwC Polska: Przed sieciami Polomarket, Stokrotka, czy Piotr i Paweł naprawdę trudne zadanie

Sieci takie jak Stokrotka, Topaz, Mila, Dino, Polomarket, Frac, Piotr i Paweł czy Słoneczko będą musiały stawić czoło postępującej konsolidacji lub rozwinąć się kosztem mniejszych formatów. Będzie to zadanie o tyle trudne, iż granica pomiędzy dyskontem a supermarketem coraz bardziej się zaciera – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Grzegorz Łaptaś, dyrektor PwC Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • njlhj 04.11.2016

    [usunięte przez administratora] z Polski zagranicznych szwabów itd. nie będzie problemu i konkurencji !! banda nieudaczników i sprzedawczykó.

  • Karol 03.11.2016

    Zmiany dokonują się przede wszystkim w sposobie zamówień i transferu doświadczeń użytkowników z B2C do B2B, polski rynek może pokazać tu już kilka udanych koncepcji.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.