26.03.2020 / 08:47
StoryEditor

Pyszne.pl deklaruje dodatkowe wsparcie dla restauracji partnerskich

(Unsplash/Laura Dewilde)
Serwis do zamawiania dań restauracyjnych Pyszne.pl podejmuje działania, aby umożliwić jak największej liczbie restauracji funkcjonowanie w nowej rzeczywistości. Wiele restauracji znalazło się w ostatnich dniach w szczególnie trudnym położeniu. W największym stopniu ucierpiały lokale, które tylko część obrotu uzyskują z kanału delivery.

W ubiegłym tygodniu do współpracy z Pyszne.pl zgłosiło się około 800 nowych restauracji. Firma dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej uruchomić je w systemie oraz zatrudn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 08:27
StoryEditor
KSeF w branży spożywczej: „To dodatkowe koszty, o których nikt nie mówi” – Przewodnik cz. 3
KSeF w branży spożywczej: ”To dodatkowe koszty, o których nikt nie mówi” – Przewodnik cz. 3 (fot. Canva)

Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur zbliża się wielkimi krokami. Choć wiele dużych firm spożywczych jest już dobrze do niego przygotowanych, to mniejsze podmioty czeka rewolucja. Eksperci ostrzegają przed ukrytymi kosztami i chaosem logistycznym. Ale wskazują również na możliwe korzyści z wdrożenia KSeF.

To jest już jest 3. część naszego cyklu o KSeF. Poprzednie artykuły znajdziesz na końcu tekstu.

W artykule przeczytasz:

  • Kiedy KSeF wchodzi w życie? Terminarz dla bra...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 19:02
StoryEditor
Ochnik stawia na cyfrową rewolucję. Klub Klienta i aplikacja mobilna zmieniają doświadczenia zakupowe
Ochnik w Galerii Pomorskiej (fot. materiały prasowe)

Ochnik prezentuje nową odsłonę swojego Klubu Klienta oraz aplikację mobilną, tworząc rozwiązania wpisujące się w wielokanałową strategię marki. Zintegrowany ekosystem pozwala użytkownikom korzystać z programu lojalnościowego w jeszcze bardziej intuicyjny i przemyślany sposób.

Ochnik wprowadził odświeżony Klub Klienta, który zastąpił poprzedni program lojalnościowy i stał się rozwiniętym narzędziem do budowania relacji z użytkownikami. Program został ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. grudzień 2025 15:47