18.08.2016/11:50

Radomski Piotr i Paweł cieszy się z końca wakacji

W wakacje odnotowaliśmy wzrostową tendencję sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem - mówi "Wiadomościom Handlowym" Radosław Czubak, współwłaściciel radomskiego sklepu Piotr i Paweł.

Niemniej koniec lata jest dla radomskiego sklepu Piotr i Paweł dobrą wiadomością. - Ludzie wracają z urlopów i zaczynają przygotowywać się do powrotu do pracy i szkoły, co oczywiście wymaga zatowarowania gospodarstw domowych, więc nasze obroty rosną - komentuje Radosław Czubak. - Przełom sierpnia i września to okres, kiedy można zyskać na sprzedaży artykułów szkolnych, choć wiadomo, że marże na tego typu produktach nie są wygórowane, gdyż na rynku panuje duża konkurencja - dodaje. 

Z drugiej strony, przedstawiciel Piotra i Pawła zauważa rosnące zainteresowanie wyrobami lepszymi jakościowo, co może być efektem programu Rodzina 500+. - Mamy wrażanie, że wraz ze wzrostem siły nabywczej, wzrosła świadomość konsumentów. Wiadomo, że lepsza jakość oznacza też lepszą cenę. Podsumowując, od września wracamy do pełnowymiarowej walki o klienta - podsumowuje nasz rozmówca.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.