22.03.2022 / 15:49
StoryEditor

Ranking popularności sieci handlowych w Polsce. Auchan, Lidl czy Biedronka - gdzie Polacy najbardziej lubią robić zakupy?

W najnowszej edycji rankingu Listonic, pierwsze miejsce wśród ulubionych sieci spożywczych Polaków zajął Lidl (shutterstock)
7. edycja „Rankingu popularności sieci handlowych w Polsce” przygotowanego przez firmę Listonic prezentuje sklepy, które cieszyły się największym zainteresowaniem wśród konsumentów w 2021 r.

W najnowszej edycji rankingu Listonic, pierwsze miejsce wśród ulubionych sieci spożywczych Polaków zajął Lidl – w 2021 r. sieć odnotowała ponad 27 proc. udziału wśród wszystkich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 10:30
StoryEditor
Walmart otworzył supercentrum nowej generacji. Co się w nim znalazło? [GALERIA]
Supercentrum Walmartu w Cypress
Supercentrum Walmartu w Cypressfot. Walmart
Supercentrum Walmartu w Cypress
Supercentrum Walmartu w Cypressfot. Walmart
Supercentrum Walmartu w Cypress
Supercentrum Walmartu w Cypressfot. Walmart
Supercentrum Walmartu w Cypress
Supercentrum Walmartu w Cypressfot. Walmart
Supercentrum Walmartu w Cypress
Supercentrum Walmartu w Cypress
Supercentrum Walmartu w Cypress
Supercentrum Walmartu w Cypress

Walmart ogłosił uroczyste otwarcie swojego najnowszego supercentrum w Cypress w Teksasie – pierwszego od czterech lat nowo wybudowanego obiektu tego typu, a także pierwszego obiektu reklamowanego jako “sklep przyszłości”.

Założenie jest takie, że nowe supercentrum ma sprawić, że zakupy będą łatwiejsze i szybsze. Przeprojektowano układ sklepu, rozszerzono usługi i wdrożono innowacyjną technologię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2025 / 09:00
StoryEditor
Trump w furii dzwoni do Bezosa! Telefon prezydenta USA wywołał natychmiastową reakcję giganta handlowego
Po co Trump dzownił do Bezosa? (fot. Shutterstock)

Jak donoszą amerykańskie media Donald Trump nie krył emocji, gdy usłyszał o potencjalnej decyzji Amazona. Prezydent USA natychmiast sięgnął po telefon i zadzwonił do Jeffa Bezosa. Jak zakończyła się ta rozmowa i czego dotyczyła sprawa, która wywołała polityczną burzę?

We wtorek rano Donald Trump miał wykonać telefon do właściciela Amazona, Jeffa Bezosa. Powodem były doniesienia medialne, z których wynikało, że firma rozważa ujawnianie, jaka c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2025 23:20