19.06.2020 / 13:26
StoryEditor

Restauratorzy dołączają do walki z homofobią. W menu m.in. kanapka LGBT

(fot. materiały prasowe)
Z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy sieć restauracji Tel Aviv Urban Food przyłączyła się do organizowanej przez Kampanię Przeciw Homofobii akcji „Popieram Związki”. W menu wszystkich lokali pojawiło się specjalne menu, z którego część dochodu trafi na konto organizatora akcji.

Nowemu menu w sieci Tel Aviv Urban Food przyświeca hasło „Proud to be hummusexual!”, a złotówka z każdego dania ze specjalnej karty trafi na konto akcji „Popieram Związki”, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 17:39
StoryEditor
Tchibo stawia na nowy model współpracy z plantatorami. Firma chce zrównoważonej produkcji kawy
Tchibo stawia na nowy model współpracy z plantatorami. Firma chce zrównoważonej produkcji kawy (fot. Shutterstock)

Zrównoważony rozwój w branży kawowej nie jest już tylko hasłem, ale strategicznym kierunkiem działania dla globalnych producentów. Tchibo, znana marka kawy, podsumowała pierwszy rok realizacji Tchibo Coffee Program – projektu mającego objąć wszystkich jej plantatorów. Jak firma planuje osiągnąć 100 proc. zrównoważonego pochodzenia kawy do 2027 roku?

Na początku 2024 roku Tchibo ogłosiło ambitny cel: do końca 2027 roku wszystkie kawy dostępne w ofercie mają pochodzić z odpowiedzialnych źródeł. To oznacza, że każde ziarno – n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 11:14
StoryEditor
Centrum handlowe Arkadia w sprzedane. Kto je kupił?
Centrum handlowego Arkadia, zlokalizowane w Domžale w Słowenii

Działając w imieniu Generali Adriatic Value Fund, SIF, Peakside Capital oraz Generali Investments Slovenia podpisały umowę sprzedaży centrum handlowego Arkadia, zlokalizowanego w Domžale w Słowenii. Nabywcą obiektu będzie SES Spar European Shopping Centers.

Peakside Capital Advisors, we współpracy z Generali Adriatic Value Fund, zawarli umowę sprzedaży parku handlowego Arkadia, zlokalizowanego w miejscowości Domžale, na północny ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:37