11.11.2019/12:40

Rozwój restauracji i barów coraz ważniejszy dla wydawcy Gazety Wyborczej

W trzecim kwartale 2019 r. Grupa Agora odnotowała 293,3 mln zł przychodów – to o ponad 13 proc. więcej niż w tym samym okresie 2018 r. Wzrost ten zapewniło grupie zwiększenie wszystkich kategorii przychodowych, w tym gastronomii, a zwłaszcza działalności kinowej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • RAVEN123 21.11.2019

    To jest wzorowy powiedziałbym przykład na to, że w zakresie zakładania spółek w Polsce pilnie jest potrzebna nowelizacja ustawowa. Od bardzo dawna Polska jest rąbana przez metody pt. ciche podmioty zarejestrowane w Polsce, a za nimi stojące wielkie marki i bezkarne korporacje bo urząd skarbowy dobierze się tylko do pierwszej wydmuszki "XYZ Sp. z o.o." a wielki koncern zagraniczny zarejestrowany za granicą na Cyprze, Panamie czy jakimś Księstwie Brunei najpierw oszuka, a potem nie poniesie kary. W wypadku Agory jest to metoda odwrócona tzn. konsekwentne chowanie swojej marki. W życiu bym NIC nie kupił w żadnym z wymienionych w artykule BARÓW omylnie zwanych restauracjami, albo nie poszedł do Heliosa wiedząc kto stoi za tym biznesem.

  • 77 11.11.2019

    Restauracja to lokal w ktorym jest: kelner, sztucce, talerze, a nawet moze byc obrus, serwety na kolana, piekne kieliszki, swiece, swieze kwiaty. Papa Diego nie ma nawet jednego atrybutu restauracji. Jest to BAR, BAR SZYBKIEJ obslugi. Z restauracja nie laczy go nic. Jesli musimy sami stac w kolejce, odebrac jedzenie i doniesc je wlasnorecznie do stolika to jestesmy w barze, a nie w restauracji. Jesli w dodatku nie ma talerzy, sztuccow, wiec jemy rekoma z plastiowej tacki to jestesmy w fast foodzie - najtanszej jadlodajni dla najmniej wybrednych i najmniej wymagajacych klientow. Samooobsluga i zarcie z papieru NIE sa restauracja.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.