13.12.2016/16:07

Rusza kampania reklamująca skoncentrowane proszki

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego jest zaangażowane w międzynarodową kampanię A.I.S.E. „Pierz mądrze – mniej znaczy więcej”, zachęcającą do używania produktów skoncentrowanych. 

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego zachęca do korzystania ze skoncentrowanych proszków do prania. – Efekty tej innowacji to mniejsze zużycie surowców, opakowań, energii i wody w procesie produkcji, ograniczenie potrzeb transportowych i emisji CO2, a także mniejsza liczba odpadów komunalnych – podkreśla dr Anna Oborska, dyrektor Generalny Stowarzyszenia. Skoncentrowane produkty to także korzyści dla konsumentów, którzy mogą nabywać mniejsze, a więc lżejsze opakowanie, aby wyprać tyle samo, co wcześniej.

Jak podkreśla dr Oborska, warunkiem ekonomicznego prania jest uważne czytanie etykiet, w szczególności informacje o dozowaniu środka. – Tylko precyzyjne dozowanie preparatu da optymalny wynik. Sypiąc „na oko”, nie wykorzystujemy w pełni szansy, którą dają nam nowoczesne proszki, czy płyny do prania.

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego zachęca, by kupując produkt, nie porównać cen za kilogram lub litr. – Patrzmy na ikonę załadunku prania, którą producent zamieszcza na froncie opakowania. To kosz wypełniony ubraniami, na którym nadrukowana jest liczba, która informuje na ile prań wystarczy opakowanie. Dzieląc cenę produktu przez tę wartość otrzymamy rzetelną informację o faktycznej cenie jednego prania przy właściwym użyciu danego środka. Wówczas wybór najbardziej ekonomicznej oferty jest już bardzo prosty – kończy dr Anna Oborska,

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.