07.08.2020/14:54

Sieć Lidl rusza z kampanią lojalnościową

Lidl Polska rusza z akcją lojalnościową „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”. W ramach akcji od poniedziałku, 10 sierpnia do 5 września lub do wyczerpania zapasów klienci mogą zdobyć ceramiczne skarbony.

Już od poniedziałku, 10 sierpnia we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska klienci będą mogli zdobyć ceramiczną skarbonkę, dokonując zakupów 6 razy za kwotę minimum 40 zł, w tym w naszym koszyku powinno się znaleźć przynajmniej jedno warzywo lub owoc. Każde wydane 40 zł to jedna naklejka, a sześć naklejek możemy wymienić w kasie na skarbonkę.

- Nasza akcja ma zachęcić klientów  do racjonalnych postaw i odkładania środków. Zależy nam, aby w polskich domach stanęła nasza symboliczna skarbonka, która mamy nadzieję, zmotywuje do oszczędzania i realizacji wielu celów - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl. Obecnie w 30 krajach działa niemal 11 000 sklepów tej marki, a w Polsce niemal 730. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także