12.11.2018/16:09

Sieć Netto otwiera w Polsce nowy koncept sklepu dyskontowego [GALERIA]

W czerwcu br. sieć Netto uruchomiła w Kopenhadze najnowszy koncept sklepu Netto 3.0, z nowym wystrojem i kolorystyką, z rozszerzoną ofertą owoców i warzyw oraz jedzenia convenience. Placówka ma oferować całkiem nowe doświadczenie zakupowe. Teraz pierwszy sklep w nowym koncepcie ruszy w Polsce, a dokładnie w Galerii Madison przy ul. Rajskiej 10 w Gdańsku.

Koncept sklepu Netto 3.0 w Gdańsku ruszy oficjalnie w czwartek 22 listopada, o godz. 9. Oficjalna zapowiedź duńskiego operatora jest potwierdzeniem informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl - w czerwcu pisaliśmy, że w ciągu kilku miesięcy nowy koncept sklepu pojawi się także w naszym kraju.

W nowym koncepcie sklepu Netto doświadczenie zakupowe konsumentów ma wejść na całkiem nowy poziom. Sklep będzie w istotny sposób różnił się od klasycznych placówek Netto na naszym rynku, zarówno wystrojem, jak i nastrojem. Wszystko – od oferty towarowej, przez muzykę w tle, aż po stroje pracowników – poddane zostało gruntownej zmianie.

– Gruntownie zrewitalizowaliśmy cały koncept sklepu. Nasza filozofia pozostaje niezmiennie ta sama – bardzo dobre produkty w najlepszych cenach. Poza tym jednak nowy koncept nada naszym placówkom nowy wymiar, będą to sklepy bardziej przyjazne, zarówno dla konsumentów, jak i dla pracowników. Będą oferować całkiem nowe doświadczenie zakupowe, które w przyszłości stanie się w Netto normą – mówił podczas otwarcia sklepu w Kopenhadze Michael Løve, szef Netto International, który nadzoruje biznes duńskiej sieci na rynkach międzynarodowych.

W nowym Netto znacznie większy nacisk położono na świeże warzywa i owoce. Żywność convenience ma swoją własną sekcję, dzięki czemu klienci bez trudu odnajdą łatwe do przyrządzenia posiłki. Mniej będzie za to stanowisk z ofertą promocyjną i są one zlokalizowane blisko regałów z ofertą regularną, która została poszerzona o ok. 300 nowych pozycji.

W ostatnich latach Netto testowało w Danii, Szwecji, Niemczech i Polsce kilka konceptów, eksperymentując z kolorystyką i ogólnym wystrojem sali sprzedaży. Zdobyte w ten sposób doświadczenia zostały wykorzystane w najnowszej placówce sieci.

Warto przypomnieć, że najwięksi konkurenci sieci Netto, czyli Biedronka, Lidl i Aldi wdrożyli już nowe koncepty sklepów, które mają im pomóc w walce o klienta i zaspokojeniu jego nowych potrzeb, m.in. w obszarze doznań zakupowych i jakości oferty.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.