28.06.2019/14:52

Sieć Polomarket uruchomiła płatności bezgotówkowe BLIK

Sieć supermarketów Polomarket, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów uruchomiła płatności bezgotówkowe BLIK. Od 26 czerwca br. (środa) we wszystkich sklepach Polomarket za zakupy można płacić za pomocą smartfona i zainstalowanej na nim aplikacji jednego z 11 banków, które udostępniają ten system płatności.

Od środy 26 czerwca br. we wszystkich sklepach z logo Polomarket można zapłacić bezgotówkowo za pomocą BLIK-a. Jest to polski system płatności mobilnych, który umożliwia użytkownikom smartfonów m.in. dokonywanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacanie i wpłacanie gotówki w bankomatach, a także realizowanie przelewów natychmiastowych na numer telefonu. BLIK poszerza tym samym dotychczasowy wachlarz możliwości płatniczych w Polomarkecie oraz umożliwia robienie zakupów bez portfela.

- Z naszych obserwacji wynika, że klienci coraz częściej wybierają formę płatności bezgotówkowej. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom rozszerzyliśmy metody dokonywania płatności o BLIK-a. To jedna z nowocześniejszych i, co warte podkreślenia, bezpiecznych metod płacenia. Eliminuje ona konieczność noszenia ze sobą nie tylko gotówki, ale i karty płatniczej. Wystarczy smartfon i aplikacja mobilna banku, aby zapłacić za zakupy. Cała operacja jest bardzo wygodna i nie trwa dłużej niż kilka sekund – podkreśla Anita Tołysz, dyrektor administracji i compliance, pełnomocnik ds. bezpieczeństwa w sieci Polomarket.

W podejmowanych przez sieć Polomarket działaniach coraz mocniej stawia się na innowacyjność i korzystanie z nowoczesnych technologii. Taką strategią firma kierowała się także ponad trzy lata temu, wprowadzając program lojalnościowy Polokarta, do którego można przystąpić poprzez wprowadzenie na terminalu płatniczym jedynie numeru telefonu.

- Komfort naszych klientów jest dla nas kwestią priorytetową. Płatności BLIK-iem to kolejny krok do tego, by wizyty i zakupy w Polomarkecie były jeszcze bardziej wygodne i przystępne dla klientów. Cieszy nas to, że udało nam się wprowadzić BLIK-a do naszych placówek w całej Polsce – dodaje Anita Tołysz.

Z funkcji mogą korzystać wszyscy posiadacze aplikacji banków, które udostępniają BLIK-a. Współpracujące banki to: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, BNP Paribas, Credit Agricole i Bank Pekao S.A. Tylko w pierwszym kwartale 2019 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali prawie 40 milionów transakcji. To blisko 3 razy tyle co rok temu (14 mln.).

Polomarket to sieć blisko 280 nowoczesnych placówek działających na terenie całej Polski. Miesięcznie odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia ponad 6300 osób.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.