03.11.2016/22:38

Sieć Stokrotka łapie zadyszkę i notuje "tylko" 11 proc. wzrost sprzedaży

Należąca do Emperia Holding S.A. sieć supermarketów Stokrotka osiągnęła w październiku br. sprzedaż na poziomie 202 mln zł, to oznacza były one wyższe od sprzedaży towarów w październiku 2015 roku o ok. 11,3 proc. Należy podkreślić iż są to wstępne dane o sprzedaży.

Przychody sieci Stokrotka ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 1 912 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 20,6 proc.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2016 roku wyniósł około 3,7 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-październik 2016 roku wyniósł około 6,4 proc.

W październiku 2016 roku Stokrotka otworzyła 3 sklepy: 1 supermarket, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. mkw: 0,5 tys. mkw w supermarketach, 0,3 tys. mkw w marketach oraz 0,3 tys. mkw w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec października 2016 roku wyniosła 361. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec października 2016 roku wyniosła 171,7 tys. mkw.

.

Kliknij i przeczytaj także:

Stokrotka notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży we wrześniu

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.