03.11.2016/22:38

Sieć Stokrotka łapie zadyszkę i notuje "tylko" 11 proc. wzrost sprzedaży

Należąca do Emperia Holding S.A. sieć supermarketów Stokrotka osiągnęła w październiku br. sprzedaż na poziomie 202 mln zł, to oznacza były one wyższe od sprzedaży towarów w październiku 2015 roku o ok. 11,3 proc. Należy podkreślić iż są to wstępne dane o sprzedaży.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.