05.05.2020/15:01

Sieć Stokrotka rozwija półkę z ofertą środków ochrony osobistej

Sieć sklepów Stokrotka poszerza swoją ofertę o środki ochrony osobistej. Oprócz masek ochronnych, płynów dezynfekcyjnych, dostępne są również żele i mydła antybakteryjne.

Stokrotka podkreśla, że "wychodząc naprzeciw stopniowemu otwieraniu gospodarki i znoszeniu ograniczeń w poruszaniu się po obiektach publicznych  i galeriach handlowych firma wzbogaca asortyment sklepów o środki ochrony osobistej." Firma chce w ten sposób zapewnić klientom łatwy i szybki dostęp do szerokiej gamy  produktów podczas codziennych zakupów. Na sklepowych półkach w Stokrotkach w całej Polsce pojawiły się m.in.: maski bawełniane wielorazowe, trójwarstwowe maski medyczne, żele i mydła antybakteryjne oraz płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni.

Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 650 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie, w formatach dopasowanych do każdego Klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express a także sklep internetowy click&collect. Spółka posiada nowoczesne Centra Dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.