30.06.2016/13:15

Sieci detaliczne na rynku FMCG w Polsce - raport GFK

Na polskim rynku handlowym widoczny jest spadek liczby hipermarketów, niewielki wzrost liczby supermarketów oraz wzrost liczby sklepów dyskontowych i dynamiczny rozwój formatu convenience – wynika raportu „Sieci detaliczne na rynku FMCG w Polsce 2016” firmy GFK Polonia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.