01.09.2016/15:20

Sieci handlowe porządkują marki własne

Rozpoczął się etap porządków – nie u wszystkich, nie w całym asortymencie ale proces ten widać wyraźnie. Dotychczas większość sieci handlowych wdrażała tzw. quasi-brandy-marki własne dedykowane często do jednej linii produktowej, pod względem konstrukcji i wizerunku przypominające marki producenckie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Dorota Kałowska 07.09.2016

    Zjawiska, które obserwuję i opisuję dotyczą przynajmniej kilku sieci na rynku Polskim (niektóre już tę strategię wdrażają, inne się do niej dopiero przygotowują zatem trudno to na razie komentować).

    To, że w moich wypowiedziach pojawia się często Lidl i Biedronka nie wynika ze szczególnego zainteresowania tymi akurat sieciami (choć nie ukrywajmy, wszyscy patrzą najpierw w tę stronę;)). To raczej efekt wymuszonych przez prasę i portale krótkich form wypowiedzi. Po prostu na przykładzie największych pewne zjawiska najlepiej widać. Za komentarze dziękuję – wezmę je pod uwagę przy kolejnych wypowiedziach.

  • Hans 03.09.2016

    Nie lubię jak P Kałowska cały czas komentuje rozwój marek własnych w Biedrzeniec i Lidlu. Czy jej za to płacą? A przecierz w wielu polskich sklepach te marki też są obecne. Troche obiektywizmu i wsparcia tego co polskie.

  • krzyś 02.09.2016

    Zgadzam się i mówiłem o tym już kilka lat temu, marka to marka i powinna być otoczona opieką i mieć jakiś głębszy sens i coś na rynek wnosić istotnego z punktu widzenia konsumenta a nie sieci .... :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.