02.01.2019/15:00

Sieci handlowe powinny nauczyć się, jak dziękować klientowi! Jak to zrobić?

Umiejętność mówienia dziękuję w sposób konsekwentny oraz w taki sposób, by konsumenci to docenili, jest chyba jednym z największych wyzwań dla sieci handlowych i innych branż. Danie prezentu nie polega na tym, że skoro klient ma dziś urodziny, to dostanie kupon o wartości 5 zł na zakupy. To sympatyczne, ale nie czyni marki unikalnej w stosunku do innych. A to nie jest to rzecz prosta do zrobienia, szczególnie na skalę masową – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • DR 14.11.2019

    Akcja ze Świeżakami mało ma wspólnego z odpowiedzialnością za planetę i środowisko naturalne. To wciskanie ludziom śmieci + bałamucenie dzieci.

  • Łukasz Barbacki 05.01.2019

    Bardzo się cieszę, że coraz więcej osób zaczyna widzieć jak istotne są pozornie małe gesty i detale. To właśnie te " drobnostki " budują całość doświadczenia klienta w kontakcie z firmą lub marką. Jako człowiek związany zawodowo z szkoleniem sprzedaży z przyjemnością i zainteresowaniem przeczytałem ten tekst .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.