02.01.2019/15:00

Sieci handlowe powinny nauczyć się, jak dziękować klientowi! Jak to zrobić?

Umiejętność mówienia dziękuję w sposób konsekwentny oraz w taki sposób, by konsumenci to docenili, jest chyba jednym z największych wyzwań dla sieci handlowych i innych branż. Danie prezentu nie polega na tym, że skoro klient ma dziś urodziny, to dostanie kupon o wartości 5 zł na zakupy. To sympatyczne, ale nie czyni marki unikalnej w stosunku do innych. A to nie jest to rzecz prosta do zrobienia, szczególnie na skalę masową – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • DR 14.11.2019

    Akcja ze Świeżakami mało ma wspólnego z odpowiedzialnością za planetę i środowisko naturalne. To wciskanie ludziom śmieci + bałamucenie dzieci.

  • Łukasz Barbacki 05.01.2019

    Bardzo się cieszę, że coraz więcej osób zaczyna widzieć jak istotne są pozornie małe gesty i detale. To właśnie te " drobnostki " budują całość doświadczenia klienta w kontakcie z firmą lub marką. Jako człowiek związany zawodowo z szkoleniem sprzedaży z przyjemnością i zainteresowaniem przeczytałem ten tekst .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.