Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Rynek produktów plant-based wciąż rośnie. Będziemy mocno rozwijać tę kategorię pod marką własną [WIDEO]
Widzimy bardzo wyraźnie rosnącą dynamikę sprzedaży w segmencie produktów plant-based. Nie jest to kwestia ostatnich miesięcy, ale już kilku lat, w takcie których ten rynek notuje dwucyfrowe wzrosty. Jednocześnie zmienia się też podejście konsumentów do tej kategorii, jak również ogólnie do diet wegańskiej i wegetariańskiej – podkreśla w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Leszczyński, dyrektor pionu handlowego Makro Polska.
Pozostało jeszcze 68% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
08.04.2023
Co za bzdety, szanowny Pan dyrektor był ostatnio na halach? Można po nich rowerem jeździć albo i gokartami oferta coraz uboższa a on się skupia na vege pierdolach. Kupienie musztardy graniczy z cudem...
-
05.04.2023
Nie byłem w Makro z 20 lat. I chyba już nie będę bo po co? A miałem jedną z pierwszych kart w Polsce i byłem w pierwszej hali Makro krótko po jej otwarciu. Wtedy to było coś. Teraz to taka trochę nędza bez pomysłu na rozwój i sens istnienia. Jakoś się to toczy, ale w którą stronę - czy ktoś wie?
-
03.04.2023
Czy w Rosji też będziecie się rozwijać? Orki to raczej mięcho wolą
6