03.04.2023/18:57

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Rynek produktów plant-based wciąż rośnie. Będziemy mocno rozwijać tę kategorię pod marką własną [WIDEO]

Widzimy bardzo wyraźnie rosnącą dynamikę sprzedaży w segmencie produktów plant-based. Nie jest to kwestia ostatnich miesięcy, ale już kilku lat, w takcie których ten rynek notuje dwucyfrowe wzrosty. Jednocześnie zmienia się też podejście konsumentów do tej kategorii, jak również ogólnie do diet wegańskiej i wegetariańskiej – podkreśla w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Leszczyński, dyrektor pionu handlowego Makro Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Alan 08.04.2023

    Co za bzdety, szanowny Pan dyrektor był ostatnio na halach? Można po nich rowerem jeździć albo i gokartami oferta coraz uboższa a on się skupia na vege pierdolach. Kupienie musztardy graniczy z cudem...

  • Nickt 05.04.2023

    Nie byłem w Makro z 20 lat. I chyba już nie będę bo po co? A miałem jedną z pierwszych kart w Polsce i byłem w pierwszej hali Makro krótko po jej otwarciu. Wtedy to było coś. Teraz to taka trochę nędza bez pomysłu na rozwój i sens istnienia. Jakoś się to toczy, ale w którą stronę - czy ktoś wie?

  • papa 03.04.2023

    Czy w Rosji też będziecie się rozwijać? Orki to raczej mięcho wolą

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także