22.09.2017/10:01

Sport silny w galeriach

Rośnie znaczenie najemców z sektora sportowego w galeriach handlowych. Jak informują przedstawiciele centrum Gemini Park Bielsko-Biała, w ciągu I półrocza br. najemcy z tego sektora odnotowali średni wzrost obrotów o 20 proc. rok do roku. 

– Tenant mix naszego obiektu budujemy adekwatnie do potrzeb konsumentów i dominujących trendów, konsekwentnie z przyjętą długofalową strategią. Jesteśmy przekonani, że w obliczu panującej mody na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia warto tworzyć silny segment sportowy – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.

W bielskim Gemini sektor sportowy tworzą takie marki, jak:  Martes Sport, 4F, Sizeer 50 style, Regatta, ELBRUS oraz sklep Body-Maxx.pl, specjalizujący się w sprzedaży odżywek i suplementów diety.

- W ciągu I półrocza br. wymienieni najemcy odnotowali średni wzrost obrotów na poziomie 20 proc. rok do roku. Obok sportowej oferty sprzedażowej oferujemy naszym klientom także nowoczesny fitness klub i innowacyjny Park W DECHE – dodaje K. Brączek.

– Obserwując wzrost wyników sprzedażowych w naszym salonie 50 style w Gemini Park Bielsko-Biała, zdecydowaliśmy się na otwarcie tutaj kolejnego sklepu, tym razem marki Sizeer – mówi Daniel Paradowski, właściciel salonów Sizeer i 50 style w Gemini Park Bielsko-Biała. - Prężnie rozwijające się bielskie centrum handlowe oraz partnerskie relacje z zarządcą są dla nas gwarancją sukcesu naszych sklepów – dodaje D. Paradowski.

Segment sportowy w Gemini Park Bielsko-Biała reprezentują nie tylko znane sklepy, ale także fitness klub BeFit, będący jednym z największych tego typu obiektów w regionie. W sierpniu klub odwiedziło blisko 6 tys. klientów.  

- Nasza siłownia to miejsce przeznaczone dla rodzin z dziećmi – mówi właściciel klubu BeFit, Maciej Grędziak. - Dla najmłodszych mamy specjalne atrakcje w czasie, gdy ich rodzice ćwiczą. Są to profesjonalne zajęcia z trenerami, które już od wczesnych lat przyzwyczajają do ruchu i aktywności. Poza siłownią (duża strefa wolnych ciężarów, strefa maszyn, strefa cardio oraz crossfit) są też zajęcia grupowe, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, w tym m. in. zajęcia fitness, treningi sztuki walki, crossfit, spinning. Klienci w ramach każdego karnetu mogą też korzystać z masażysty oraz porad dietetyka. Nasza strategia rodzinnego klubu fitness pokrywa się ze strategią Gemini Park Bielsko-Biała – dodaje M. Grędziak. 

- Oferta klubu BeFit jest kompleksowa i skierowana do szerokiej grupy odbiorców. Idealnie wpisuje się         w naszą koncepcję centrum rodzinnego. Dodatkowo, trenerzy z BeFit biorą udział w naszych eventach. Prowadzą rozgrzewki przed wydarzeniami takimi jak np.: „Rajd 4 koła napędzany rodziną”, czy też zajęcia fitness w Parku W DECHE, mieszczącym się obok naszego centrum, w którym tylko w lipcu i sierpniu br. bilety wstępu kupiło blisko 23 tys. klientów – podsumowuje Anna Dworak, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała znajduje się w południowej części miasta. Swoim zasięgiem obejmuje nie tylko całe Podbeskidzie, ale i tereny przygraniczne Czech i Słowacji. Ponad dwa lata temu w Gemini Park Bielsko-Biała zakończyła się rozbudowa. Dzięki niej powierzchnia obiektu sięga obecnie 40 tys. mkw. GLA, na których swoje miejsce znalazło 120 lokali handlowo-usługowych.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.