19.12.2021/09:59

Sprawdzane certyfikaty covidowe, paski dla niezaszczepionych klientów. Action zmienia politykę po fali krytyki

Sieć dyskontów Action na poważnie podeszła do najnowszych restrykcji covidowych. Pracownicy sklepu w Lublinie proszą klientów o okazywanie paszportów covidowych i pilnują limitu klientów, który dotyczy jedynie osób niezaszczepionych. Jednak kontrowersje wzbudziły wręczane nieszczepionym, czekającym w kolejce klientom paski z logo Action. Sieć po fali krytyki szybko się z tego wycofała, wprowadzając inne rozwiązanie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Jezus jest królem 21.12.2021

    Nie zaszczepieni nie muszą koniecznie kupować w sklepie action i wtedy sklep action nie będzie miał zyski także jeśli okaże się że mało ludzi kupuje w tym sklepie to niech ta firmy napisze do rządu podziękowanie

  • Medyk 81 21.12.2021

    Bardzo dobrze , powinni sprawdzać wszędzie, dlaczego tylko część Polaków podchodzi do tematu poważnie i chce żeby jak najszybciej się ta zaraza skończyła a reszta ślizga się na innych, tu musi być odpowiedzialność zbiorowa bo to się nigdy nie skonczy, to tak samo jak połowa by walczyła i Polskę w czasie wojny a druga połowa czekała aż się skończy gdzieś za granicą np w bezpiecznym miejscu, przecież to hieny tacy ludzie, nie dość że nie pomagają w zwalczaniu zagrożenia to jeszcze je potęgują, tyle co mam do powiedzenia, pracuje na oddziale covidowym to wiem co mówię , nie życzę najgorszemu wrogowi tego co się dzieje z pacjentami jak umierają , dużo zdrowia wszystkim życzę, Wesołych Świąt

  • Klient 21.12.2021

    Segregujcie śmieci, nie ludzi.

  • free 20.12.2021

    Carol z jakiej farmy troli się urwałeś? dużo Ci płacą za krecią robotę? Polacy się budzą, i wiedzą, że szmaty i te magiczne szczypawy nic nie dają, a na pewno nic dobrego! Jak się boisz to wywal przez okno TV i już po dwóch tygodniach zauważysz widoczną poprawę, uporczywa propaganda to główny czynnik chorobotwórczy

  • Seb 20.12.2021

    Zmuszają do noszenia masek ktore nie działają.odstęp nie działa .pomimo większej ilości szczepień nie działa.jednak mydlenie oczu działa.nie lekceważę choroby .lecz najbardziej chory jest system a na to szczepionki nie ma.

  • Carol 20.12.2021

    W sklepie Action w Częstochowie nikt z klientów nie nosi masek, bardzo sporadycznie.. I nikt z pracowników się tym nie przejmuje. Uważam że powinni zadziałać w tej materii. To straszne, okazuje się że Polacy są brudnym narodem, nie umieją nosić masek, myć rąk, umieralność u nas jest jedną z najwyższych na świecie. Wstydźmy się. A sklepy powinny reagować na klientów nie szanujących zdrowia innych!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także