10.11.2017 / 15:33
StoryEditor

Sprzedaż Grupy Eurocash w podziale na formaty handlowe

Zysk netto Grupy Eurocash w III kw. 2017 r. wyniósł 37,46 mln zł w porównaniu do 61,70 mln zł w III kw. 2016 r. W III kw. br. narastająco znormalizowany zysk netto osiągnął poziom 75,09 mln zł, co oznacza spadek o 35,70 proc. r/r. Negatywny wpływ na zysk netto miały wyższe koszty z tytułu wzrostu zadłużenia związanego z akwizycjami oraz płatnością zabezpieczenia na potencjalne zobowiązania z tytułu podatku VAT. Warto przyjrzeć się temu jak wyglądała sprzedaż dystrybutora w podziale na konkretne formaty handlowe?

Grupa Eurocash - Hurt niezależny

W III kwartale 2017 r. sprzedaż towarów segmentu hurt niezależny do odbiorców zewnętrznych wyniosła 3 421,03 mln zł i wzrosła o 0,70 proc. w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 16:39
StoryEditor
Lidl Polska już od 5 lat sprzedaje swoje produkty online. Sieć oferuje w e-sklepie mocne przeceny. Co dalej z projektem?
Sklep sieci Lidl (Lidl)
Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. Urodziny. Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą ofertę produktów na każdy sezon. Akcja trwa od 22 kwietnia do 5 maja 2024 r. Jak wyglądają plany dalszego rozwoju lidlowego e-sklepu?

Lidl Polska od początku funkcjonowania rozwija swoją działalność podążając za potrzebami klientów i trendami na rynku. Pięć lat temu operator uruchomił e-sklep z ofertą produktó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 16:04
StoryEditor
DM Drogerie Markt rekrutują pracowników do nowych placówek. Detalista rozpoczyna ekspansję poza Dolny Śląsk
Drogerie DM pojawią się w Warszawie (fot. Dm Drogerie Markt)
Sieć Drogerie Markt rozpoczynają ekspansję w Warszawie i okolicach. Firma poszukuje kierowników nowych drogerii, spełniając tym samym obietnicę wejścia w tym roku na stołeczny rynek.

Zarząd sieci DM Drogerie Markt zapowiadał, że w tym roku wyjdzie ona poza województwo dolnośląskie, gdzie działa najintensywniej mając swoją siedzibę we Wrocławiu, i pojawi się...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 04:56