15.11.2021/09:06

Sprzedaż produktów mięsnych w grudniu wzrośnie. Sieci szykują intensywne promocje

Przygotowanie świątecznej oferty produktów mięsnych wiąże się z intensywnymi i ściśle zaplanowanymi działaniami, które sieci handlowe zaczynają realizować na kilka miesięcy przed sezonem.

W zeszłym roku na święta w sieci Biedronka wszystkie wędliny w kawałkach i kiełbasy marki własnej Kraina Wędlin, czyli ponad 30 produktów, miało ceny obniżone o minimum 25 proc. – W tym roku również planujemy atrakcyjne okazje zakupowe. Oferujemy klientom szeroki wybór tradycyjnych szynek, schabów czy popularnych w okresie okołoświątecznym polędwiczek wieprzowych – komentuje Wojciech Kozar, dyrektor handlowy w sieci Biedronka, odpowiedzialny m.in. za kategorię wędlin.

Rękę na pulsie trzyma też Lidl. – Do 24 grudnia będziemy systematycznie rozszerzać gamę produktów, które pomogą w przygotowywaniu świątecznych potraw. Zachęcamy klientów do śledzenia oferty na bieżąco na naszej stronie internetowej oraz w gazetkach produktowych, a także aplikacji Lidl Plus – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w sieci Lidl.

Klienci Stokrotki też się nie zawiodą. – Okres przed Świętami Bożego Narodzenia to czas największych promocji. Mając to na uwadze, w Stokrotce przygotowujemy szeroką akcję promocyjną, która obejmuje nie tylko standardowy asortyment, ale również artykuły typowe dla tego świątecznego czasu – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu.

Z kolei Carrefour w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie, poza standardową komunikacją katalogową, radiową i telewizyjną, zapewnia specjalny katalog DELI, w którym oferuje dodatkowe produkty premium. – Przygotowaliśmy również promocje cross-kategorialne. Planujemy dodatkowe ekspozycje w sklepach. Dotyczy to również produktów mięsnych – zaznacza Marzena Łagodowska, menedżerka grupy kategorii produktowych – produkty świeże w sieci Carrefour.

Akcje billboardowe Grupy Chorten przed tegorocznym Bożym Narodzeniem w dużej mierze opierają się właśnie o promocje produktów mięsnych. Znajdziemy je też w świątecznej gazetce i na plakatach promocyjnych. – W naszych sklepach pojawiają się specjalne stendy ekspozycyjne przygotowane przez producentów, np. z sugestiami wykorzystania produktów w świątecznych przepisach – zapowiada Mirosław Oleksiej, dyrektor sprzedaży w Grupie Chorten.

Przemysław Nowak, dyrektor pionu zarządzania kategoriami w sieci Aldi, zwraca natomiast uwagę, że zwiększona sprzedaż produktów mięsnych nie kończy się na Bożym Narodzeniu. – Wędliny goszczą na polskich stołach również na przyjęciach sylwestrowych, np. jako dodatek do kanapek i koreczków. Największym zainteresowaniem cieszą się szynki, schaby, kiełbasy i boczki. W okresie sylwestrowym Polacy szczególnie upodobali sobie produkty przekąskowe, takie jak kabanosy – wskazuje ekspert.

Natomiast Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska, podkreśla, że jej sieć stara się zagwarantować klientom nie tylko szeroki wybór produktów, ale także korzystne ceny. – Z tego względu regularnie przygotowujemy atrakcyjne oferty promocyjne. Poza cotygodniową gazetką reklamową, w której już pojawiają się świąteczne artykuły, w najbliższym czasie ukaże się także specjalny katalog, który ułatwi przygotowania do świątecznych zakupów – akcentuje przedstawicielka sieci Kaufland.

 
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także