20.12.2016/13:31

Stokrotka chce w 2017 r. mocno inwestować w markę własną

W przyszłym roku sieć Stokrotka zamierza znacząco zwiększyć w  swoim asortymencie udział marki własnej. Obecnie wynosi on ok. 5 proc., jednak zarząd spółki widzi potencjał aby podwoić te udziały.

- Zależy nam nie tylko na zwiększeniu obrotów, ale również na przywiązaniu konsumenta do naszych wyrobów. Wierzymy, iż dobry produkt może zaowocować lojalnym klientem – mówi Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding i sieci Stokrotka.

 - Jakość artykułów własnych mamy już dopracowaną do bardzo wysokiego poziomu, pozostaje nam tylko sukcesywne zwiększanie wolumenu. W roku 2017 planujemy wprowadzić 100-150 nowych indeksów. Nie pominiemy żadnej kategorii, ale szczególną uwagę zwrócimy na produkty świeże, bo właśnie w nich drzemie największy potencjał – wyjaśnia Dariusz Kalinowski.

Po zagospodarowaniu półki ekonomicznej Stokrotka skupi się teraz na artykułach ze środkowego i górnego segmentu, w tym specjalnie sprowadzanych winach. Nowy towar będzie zamawiany w dużych seriach, co pozwoli sieci wynegocjować niższe ceny produkcji. Dzięki temu cena towaru na sklepowej półce również pozostanie na atrakcyjnym poziomie.

Na koniec listopada br. sieć Stokrotka zarządzała 365 sklepami w formacie supermarketów i marketów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.