20.09.2021 / 09:28
StoryEditor

Stokrotka goni Lidla. Ma już 760 sklepów i szuka okazji do przejęć placówek konkurentów

Na zdj. pierwsza Stokrotka Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Stokrotka uruchomiła pięć nowych sklepów, dzięki czemu przekroczyła liczbę 760 placówek zlokalizowanych w Polsce. W skali całego 2021 r. plany Stokrotki zakładają otwarcie 100 sklepów. Ponadto na jesieni detalista wypuści aplikację zakupową dedykowaną klientom.

760 to także liczba sklepów oficjalnie deklarowana przez Lidl Polska. Wiadomo, że niemiecka sieć ma o kilka placówek więcej, jednak nie zmienia to faktu, że niebawem Lidl zostan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 08:17
StoryEditor
Eurocash z większą stratą netto niż przed rokiem. Przychody grupy wzrosły o mniej niż 0,5 proc.
Hurtownia Grupy Eurocash (fot. Solar 760L Foto/Shutterstock)
W pierwszym kwartale 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Eurocash były nieznacznie większe niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Strata netto w ujęciu procentowym zwiększyła się natomiast znacząco.

Jak podała grupa w raporcie skonsolidowanym, przychody ze sprzedaży w okresie trzech pierwszych miesięcy roku sięgnęły prawie 7,625 mld zł. Rok wcześniej wyniosły 7,588 mld zł. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 16:39
StoryEditor
Zalando z niższym GMV i wyższą średnią wartością koszyka. Spółka po raz pierwszy raportuje przychody z B2B
Zalando podtrzymuje prognozę GMV na 2024 rok (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Wyższa średnia wartość koszyka wobec mniejszej liczby zamówień "uratowała" Zalando przed spadkiem GMV na platformie. Spółka stara się odzyskać rentowność i zwiększyć przychody z segmentu B2B.

Zalando opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 roku. W porównaniu do tego samego okresu ub. roku przychody spółki zmalały o 0,6 proc. z 2,25 mld euro do 2,24 mld...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2024 20:27