Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny sieci Stokrotka: Prowadzimy zaawansowane prace nad aplikacją lojalnościową
Sieć handlowa Stokrotka stawia na technologie. Pandemia COVID-19 przyspieszyła inwestycje we wdrożenie kas samoobsługowych, a już jesienią klientów czeka kolejna nowość, o której mówił Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor operacyjny sieci Stokrotka podczas webinarium „Nowa rzeczywistość w handlu” zorganizowanego przez redakcję portalu wiadomoscihandlowe.pl.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
22.07.2022
Kaucja za butelki w sklepie "Stokrotka" ul. Tysiąclecia 77 05-400 Otwock
Dzień dobry.
Wczoraj, 21.07.2022r. ok. godz 15.10 w sklepie "Stokrotka" ul. Tysiąclecia 77 05-400 Otwock,
Otwock, miałem scysję z kasjerką stoiska monopolowego, która stwierdziła, że w tym sklepie panuje przepis nie zezwalający klientom sklepu na wymianę większej liczby butelek niż ilość butelek kupowanego piwa.
Wcześniej odłożyłem do pojemnika 3 butelki, a kupowałem jedno piwo, cytrynę i 200ml wódki. Kasjerka upomniała mnie, żebym zabrał dwie butelki, bo dostanę zwrot kaucji tylko za jedną i że ten przepis obowiązuje w tym sklepie od dawna.
Dziwi mnie to, że inne kasjerki, nie zwracały mi dotąd uwagi i mogłem oddać więcej butelek niż kupowałem piwa, a robiłem to sporadycznie. Wszystkie pracownice sklepu mnie znają,
gdyż od wielu lat kilka razy w tygodniu robię tu zakupy. Najczęściej zdarza się, że kupuję piwo nie oddając butelek na wymianę, bo nie sposób do pracy, czy załatwiając inne sprawy nosić wszędzie ze sobą butelki.
We wszystkich prywatnych sklepach w okolicy taki przepis nie obowiązuje.
W taki sposób nie uratujecie sklepów sieci "Stokrotka" od finansowej klapy. Przyjrzyjcie się i porównajcie ceny w sklepach spożywczych u konkurencji w Otwocku w promieniu 1-1,5 km. Nigdzie, może z wyjątkiem "24 godz. Non-Stop" lub w "Żabce" nie ma wyższych cen.
Jeśli nie zmienicie tego samowolnie, bezprawnie wprowadzonego przepisu nie będę w tym sklepie kupował, choć tu mam najbliżej.
Proszę przy okazji sprawdzić, czy wystawione ceny przy towarach (np przy kefirze 2% Piątnica) są takie same jak ceny pokazywane po zeskanowaniu towaru.
Jeśli zlekceważycie tą reklamację, zwrócę się o pomoc do Państwowej Inspekcji Handlowej. Grzegorz Jaszuński
e-mail: drug.andre@gmail.com tel. 791 644 459 -
31.01.2022
A gdzie w tym planie są ludzie? Zwykli pracownicy...?
-
30.12.2021
Pan Dyrektor niech sprawdzi jak personel dba o bezpieczeństwo, maseczki wcale lub pod nosem, nikt nie zwraca uwagi klientom bez maseczek. W Biedronkach bardziej się pilnują. Sytuacja dramatyczna pod tym względem jest w Białymstoku i okolicach np w Stanisławowie. Uwagi do kierowników nic nie wnoszą. Pełen luz
7