20.01.2017/13:04

Sytuacja na rynku pracy zdecyduje o przyszłości wielu sieci handlowych w Polsce

Sieci Biedronka, Lidl, Tesco, Auchan, Kaufland, Carrefour, czy Netto głowią się w jaki sposób efektywnie przyciągnąć i zatrzymać pracownika. Najprostszy sposób to podnieść pensje, rozdawać nagrody i bonusy. Niestety wielu sieci na radykalne podniesienie płac nie stać, staje się to oczywiste gdy przypomnimy, że rentowność firm handlowych w Polsce jest średnio na poziomie 1-2 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • nandlowiec 23.01.2017

    Sieci zachodnie mają ogromne kapitały, więc wykończą małe i średnie polskie firmy, dając doraźnie wysokie wynagrodzenia, a kiedy polskie firmy padną, to oni ograniczą wynagrodzenia i podniosą ceny towarów. Zyski będą mieć ogromne i będą je transferować za granicę. Nastąpi bezrobocie, bo polskie firmy, które zatrudniają kilkakrotnie więcej osób na jednostkę przeliczeniową, przestaną istnieć. Należy mieć nadzieję, że obecny Rząd dostrzega problem i zdoła mu zaradzić.

  • pini nigdy więcej 20.01.2017

    i bardzo dobrze.. sieci ktore nie dbaja o swoich pracowników niech padają lub spadają, nikt po nich płakać nie będzie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.