14.08.2020/13:55

Tarczyński inwestuje w rozwój sprzedaży w sektorze e-commerce

Firma mięsna Tarczyński S.A., coraz mocniej stawia na swoją obecność wsektorze e-commerce. Produkty marki można nabyć na kilku internetowych platformach sprzedażowych m.in. Frisco. oraz w oficjalnym sklepie Tarczyński S.A. w Strefie Marek Allegro. Szeroka oferta produktowa dostosowana do oczekiwań klientów.

Sprzedaż   internetowa   jest   istotnym   aspektem   strategii   marki,   dlatego   firma   od   latws półpracuje z partnerami handlowymi w sektorze e-commerce. Trzy miesiące temu – 8 maja – Tarczyński S.A. zdecydował się uruchomić oficjalny sklep w Strefie Marek Allegro, będąc tym samym pierwszą marką w sektorze wędlin i przekąsek mięsnych, która zadebiutowała na popularnej platformie sprzedażowej. Dzięki obecności i dostępności produktów konsumenci mają możliwość zamówienia towarów niezależnie od miejsca zamieszkania i preferencji zakupowych. Obecnie online kupić można wszystkie kluczowe produkty marki. Niezależnie od wybranego sposobu dostawy, produkty zachowują swoją świeżość i wysoką jakość. Co ważne, na Allegro pojawiają się też ofertowe nowości, dzięki czemu już w dniu premiery każdy konsument ma możliwość zamówienia wchodzącego na rynek produktu. Na konsumentów czekają także promocje i oferty specjalne.

–  Sprzedaż online wzrasta z miesiąca na miesiąc. Mimo, że konsumenci nie są jeszcze przyzwyczajeni do zakupu świeżych produktów przez Internet, to zainteresowanie wokół tego typu form sprzedaży wciąż rośnie. Zarówno my, jak i cała branża spożywcza, jesteśmy na etapie budowania zaufania internetowego klienta. W czasie epidemii koronawirusa Polacy przekonali się do zakupów online, dostrzegając pewność i szybkość obsługi. Trend ten (..) będzie wzrastał, co tylko utwierdza nas w przekonaniu, że podjęliśmy dobrą decyzję. Na ten moment – po trzech miesiącach od uruchomienia sklepu na platformie Allegro  – największą popularnością wśród naszych klientów cieszą się Chipsy Mięsne i pro-dukty z linii Tarczyński Protein, które już teraz mają swoich stałych fanów – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński S.A.

Marka, realizując strategię działań w sektorze e-commerce, już wcześniej obecna była w przestrzeni online. Produkty Tarczyński S.A. dostępne są także w internetowym sklepie spożywczym Frisco.pl, na stronie PolskiKoszyk.pl i sklepach internetowych popularnych sieci. Kupić można tam m.in.: kabanosy, parówki, kiełbasy, szynki, chipsy mięsne czy suszoną wołowinę.

Zgodnie z przyjętą  strategią sprzedaż internetowa będzie konsekwentnie rozwijana. W przypadku Allegro, na ten moment sprawdzane są dodatkowe możliwości bezpiecznego transportu artykułów spożywczych, które pozwolą rozszerzyć dostępną tam ofertę produktową.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma Tarczyński wprowadziła do sprzedaży linię przekąsek dla osób aktywnych – Tarczyński Protein  oraz suszone Chipsy mięsne. W czerwcu rozszerzone zostało również portfolio produktowe linii Naturalnie o Krakowską suchą oraz Kurczaka gotowanego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także