Adam Manikowski, szef Tesco Polska: Chcemy pracować nad poprawą oferty i lepszą obsługą klienta
Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Tesco Polska zapowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że polski odział brytyjskiej sieci chce w najbliższych miesiącach mocno postawić na rozwój oferty i obsłudze klienta, która odgrywa coraz większy wpływ w budowaniu wizerunku marki na rynku.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
16 komentarzy
-
20.03.2017
Klienci chcą mieć tanio, wziąć do ręki każdy produkt, otworzyć, powracać, wyprobowac.I tanio i szybko zapłacic. Tesco to sklep s a m o o b s l u g o w y. Nie można mieć wszystkiego. Chce się doradcę od RTV, przewodnika po półkach, informatora za darmo? Myślę, że to niemożliwe. Trzeba to wiedzieć.
-
21.01.2017
Dokładnie co to w ogóle ma być 1ochroniarz na sklep, 1 kierownik na dział przemysłowy, brak kadry administracyjnej z czego zostanie 1 complaiance ja się pytam co ta osoba zrobi, rozumiem likwidacja działów personalnych - koszty ale i kierowników również... ??? nie mówiąc o pracownikach.. Co to ma znaczyć żeby na multiskiling szli wszyscy pracownicy i nadal są kolejki... Jakość obsługi przy kasach i na sklepie spada do 0 ! bo ani sklep nie jest zatowarowany ani nie ma pełnej obsługi na kasach i jak długo taki system ma funkcjonować ? PRZYKŁAD MARKETÓW OBJĘTYCH REFORMĄ :
TESCO POŁCZYŃSKA, GÓRCZEWSKA PIASTÓW - dno dno i jeszcze raz dno -
21.01.2017
Tu już nie ma wysiłku aby coś poprawić . Kasy samoobsługowe zamiast ludzi , lady zamykane wcześniej i otwierane później ,sklepy już nie 24h, brak serwisu na RTV AGD , puste półki . Zwolnili większość załogi aby ciąć koszty - niestety to prowadzi tylko do upadku - Alma bis . Panie prezesie ja wiem ,że jest Pan tylko trybem i wykonuje pan grzecznie polecenia z UK - no można chyba mieć coś do powiedzenia ?
-
20.01.2017
Super obsluga klienta przewijana jak tasma juz kilka lat. A wystarczy spojzec na jakosc obslugi przy ladach obslugowych. Pracownicy wygladaja jak by stali tam za kare. Bez wlasciwego przeszkolenia i znajomosci asortymentu. Z pewnoscia znajda sie dobre przyklady ale to juz tylko wyjatki. Dodatkowo problem z bardzo mala iloscia pracownikow na sklepie i wtedy widac dobre slupki placowe. Tesco stracilo duzo do konkurencji i daleka droga do poprawy.
-
19.01.2017
ja tam nie narzekam. kilka mln premii bardzo poprawia mój entuzjazm dla tego co robię. niestety, musimy nadal grać na zwłokę- do końca roku podatkowego mamy jeszcze krótki rzut beretem. ...ale o tym - sza!... to nadal tajemnica.
-
19.01.2017
...a jest w ogóle nadal coś takiego jak "tesco - polska"?? toć chyba jest już tylko dystrycht centralno-wschodniej europy?? dezinformacja- to juz norma jak widać:/
tak czy inaczej, tesco robi co może by utrudniać zakupy kupującym, a także pracę- pracownikom sklepów. po co to? czy to tylko przypadkowy dobór niekompetentnych pracowników wyższego szczebla? czy precyzyjny demontaż robiony przez specjalistów? -
19.01.2017
Panie kochany czy odwiedzasz swoje sklepiki po 19.00 ? To koszmar dla klienta , klienta który masowo ucieka od was bo nie lubi stać w kolejkach , patrzeć na puste miejsca po towarze i brak ludzi aby o coś zapytać na dziale RTV itd. Wy toniecie i koniec jest bliski - po co ściema zamykajcie to lub sprzedajcie jak nie potraficie .
-
19.01.2017
pan manikowski jakby się z księżyca urwał.... ludzi nie ma do pracy, na wykładanie towaru zatrudnia sie ludzi z Ukrainy z którymi nie da się dogadać, a ich wykładanie towaru to tragedia, bo nie znają polskich liter, i często-gęsto przyprawy do piernika lądują w alejce ze słodyczami. Brakuje kasjerów, kasy asco ciągle się zawieszają, brakuje ludzi do obslugi lad, a pan za przeproszeniem pierdzieli jakieś głupoty ochy achy nad inwestowaniem.
-
19.01.2017
Panie Adamie co za farmazony Pan pisze , obsługa jaka obsługa jak personelu jest tak mało , ze trzeba go szukać a jeśli sie znajdzie to nie rozumieją po Polsku bo sa z Ukrainy.Przez ten okres co jest Pan szefem to doprowadził Pan do tego ze Klienci sie odwracają od tej sieci z powodu wysokich cen , braku towaru czy personelu
-
19.01.2017
Odkrycie Ameryki po 3 latach w Tesco .
Skąd oni ich biorą z Biedronki ? -
19.01.2017
Ravja racja te święta pokazaly jak slaba jest firma...w Łodzi na Pojezierskiej...ten sam temat pustki ..brak obsługi ...przekonałam się że kupić cos na elektro to mieć szczególnie szczęście..spotkac pracownika...rozwaliliście caly system oddaliscie najlepsza kadre kierowników konkurencji..tam zarabia sie wiecej i maja swietny system profitowy...klienci w Łodzi już niechętnie kupuja w Tesco....kolejki dzien w dzień 2..3...4 kasy otwarte popołudniu??? Warzywa puste...sucha pusta ...czym się prezes szczyci...
-
19.01.2017
O czym Pan gadasz ? Wyniki LFL minus za 2016 - a dlaczego? Nie macie towaru na sklepach i obslugi- po co ta filozofia ;)
-
19.01.2017
O czym Pan gadasz ? Wyniki LFL minus za 2016 - a dlaczego? Nie macie towaru na sklepach i obslugi- po co ta filozofia ;)
-
19.01.2017
Przykro się to czyta, gdy na sklepach jest garstka słabo opłacanych pracowników, gdzie w żaden sposób nie mogą podołać zmianie cen czy porządkowaniu towaru ,( bo chyba od tych działań zaczyna się obsługa klienta:) gdy to nie działa to klient zaczyna batalię a my walkę o dobre imię firmy i nasze a nie profesjonalną obsługa.
-
18.01.2017
Potwierdzam, Tesco Górczewska w Warszawie, to jakaś parodia hipermarketu. Półki jak za czasów PRL, puste, często całe regały w każdej alei, obsługa twierdzi że nikogo nie obchodzi czy będzie zatowarowanie, a nawet jeśli jest dostawa to nie i tak nie ma nikogo do wykładania. Non stop od miesięcy a może już lat zepsutych jest zawsze ponad połowa kas samobslugowych, kas czynnych tylko 25% nawet w szczycie, przez co klienci znikają. Na rybach, wedlinach zawsze smród że nic kupuje, owoce i warzywa rozmiekle. Mam Tesco na piechotę ale wolę jeździć do Auchan, Carrefour, Lidia itd. To jest tragedia, jakby rzeczywiście ktoś machnął ręką i chciał bankructwa, bo to nie jest problem z obsługą to wygląda jak celowa obstrukcja albo likwidacja sklepu :)
-
17.01.2017
Polecam zatem panu odwiedzenie waszego Super Tesco na Gorczewskiej gdzie półki wyglądają jak przed likwidacją sklepu i nie można dostać podstawowych artykułów nie mówiąc już o świeżych owocach czy warzywach.
2