20.03.2017/09:03

Tesco podaje w e-sklepie ceny orientacyjne. Przy dostawie można zapłacić więcej.

"Dziennik Gazeta Prawna" opisuje historię jednej z klientek platformy ezakupy.tesco.pl, która przy odbiorze przesyłki musiała zapłacić więcej, niż wynikało z podsumowania zamówienia. Sieć tłumaczy, że w dniu dostawy nie obowiązywała już promocja, która była aktualna w dniu zamówienia. Tesco broni się też argumentem, że nie prowadzi typowego sklepu internetowego, a ceny są tylko orientacyjne.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • nieTesco 22.03.2017

    Brzmi jak głupi żart. Na tak konkurencyjnym rynku rąbanie Klientów w tak perfidny sposób będzie miało szybkie i dotkliwe konsekwencje.

  • Niezadowolona 21.03.2017

    ja właśnie przestałam rozbić zakupy w Tesco właśnie z tego samego powodu. ok 30-40% zamówienia w dniu dostawy miało inne ceny. decydując się na dostawę /kupno w tesco porównuje się przecież ceny z dnia robienia zamówienia a nie gdy kurier przywiezie zamówiony towar. jak dla mnie - jest to niepoważne traktowanie klienta.
    nie jestem już klientka tesco od kilku miesięcy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.