20.03.2017/09:03

Tesco podaje w e-sklepie ceny orientacyjne. Przy dostawie można zapłacić więcej.

"Dziennik Gazeta Prawna" opisuje historię jednej z klientek platformy ezakupy.tesco.pl, która przy odbiorze przesyłki musiała zapłacić więcej, niż wynikało z podsumowania zamówienia. Sieć tłumaczy, że w dniu dostawy nie obowiązywała już promocja, która była aktualna w dniu zamówienia. Tesco broni się też argumentem, że nie prowadzi typowego sklepu internetowego, a ceny są tylko orientacyjne.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • nieTesco 22.03.2017

    Brzmi jak głupi żart. Na tak konkurencyjnym rynku rąbanie Klientów w tak perfidny sposób będzie miało szybkie i dotkliwe konsekwencje.

  • Niezadowolona 21.03.2017

    ja właśnie przestałam rozbić zakupy w Tesco właśnie z tego samego powodu. ok 30-40% zamówienia w dniu dostawy miało inne ceny. decydując się na dostawę /kupno w tesco porównuje się przecież ceny z dnia robienia zamówienia a nie gdy kurier przywiezie zamówiony towar. jak dla mnie - jest to niepoważne traktowanie klienta.
    nie jestem już klientka tesco od kilku miesięcy

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.