12.03.2021/14:43

Tesco w Polsce - krótka historia sukcesu i upadku brytyjskiej sieci

Sprzedaż polskich aktywów sieci Netto Polska kończy 25-letnią historię Tesco w naszym kraju. To kolejny gigant - po sieciach Geant, Real, Ahold, Plus, czy Leader Price, który nie poradził sobie na bardzo konkurencyjnym polskim rynku detalicznym.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Salceson 15.03.2021

    Rysiek o 9 lat za dlugo !

  • Lewis 15.03.2021

    Dbali o kure : Rysiu , George , Czesiek i inni . Ale za duzo mysleli o sobie , konkurencja rosla szybciej i madrzej !

  • xxxxx 19.06.2020

    nie potrafili zadbać o kurę ,która im znosiła złote jajka.....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.