19.07.2018/15:16

Tesco zapłaciło 250 funtów w ramach rekompensaty za… przejechanego kota

Jeden z kierowców Tesco, zatrudniony przy dostawach zamówień online, przejechał kota. Zachował się przy tym mało delikatnie i przysporzył dodatkowego stresu właścicielom nieszczęsnego zwierzaka. Sieć przekazała pogrążonej w żalu rodzinie rekompensatę w wysokości 250 funtów. Kierowca zostanie ponownie przeszkolony, z naciskiem na troskę o dobrostan zwierząt. Sprawę relacjonuje brytyjska bulwarówka Metro.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.