27.01.2022/12:04

Tomasz Tarczyński: Chcemy wyznaczać trendy na rynku wędlin paczkowanych i roślinnych alternatyw [WYWIAD]

Zeszły rok dla marki Tarczyński to przede wszystkim czas inwestycji w rozwój przedsiębiorstwa, sprzedaż i marketing, ale również w alternatywne źródła białka, które stały się naszą domeną. Co więcej, koncentrowaliśmy się także na realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu – wskazuje w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu w firmie Tarczyński.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także