Viktoras Juozapaitis, Barbora: Chcemy być liderem e-grocery w Polsce
– Obserwujemy stały wzrost bazy aktywnych klientów, rozszerzyliśmy usługę dostawy do domu z Warszawy na 5 kolejnych miast. W 2022 r. zwiększyliśmy asortyment o ponad 4000 SKU w stosunku do roku 2021 i dostosowaliśmy go do potrzeb naszych klientów. Po dwóch latach działalności Barbora jest dobrze rozpoznawalną marką w miastach, w których działamy – mówi Viktoras Juozapaitis, dyrektor zarządzający Barbora Polska.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
21.02.2023
Kilogram cebuli 6zł. W sklepie koło mnie cebula po 3zł. Takie same absurdy cenowe z mięsem, twarogiem, mlekiem, a nawet chlebem.
-
20.02.2023
Z takimi marżami to z pewnością. Parę produktów, z absurdalnym limitem zakupów, na wabia, a reszta ceny w kosmos. I potem gadanie, że jest drożyzna i inflacja. A to właśnie pośrednicy wywołują i jedno i drugie. Zamawiałem w Barborze i skończyło się. W sklepach wiele z tych produktów jest nawet o połowę tańszych, w tym podstawowych! Frisco to już w ogóle nieporozumienie.
Tym się powinien jakiś urząd zainteresować i uregulować te kominy cenowe bo ludzie są robieni w konia, kompletnie nieświadomi rzeczywistych cen. -
20.02.2023
dead end. max 5 lat i pa. To nie ma szans profitowo się złożyć. 5 nowych miast i wzrost zmówień x3. Frisco po kilkunastu latach break even. Z naszą siecią handlu stacjonarnego będzie ciężko
10