22.06.2017/14:05

W Biedronce zakupy robi 62 proc. Polaków. Pozostałe sieci daleko w tyle

Niemal 2/3 Polaków (62 proc.) najczęściej robi zakupy w sklepach sieci Biedronka, wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Maison&Partners na ogólnopolskim panelu Ariadna na zlecenie ISBnews. Na drugim miejscu znalazła się sieć Lidl z 9 proc. wskazań, a na trzecim - Tesco z 8 proc.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • młody Polak 29.06.2017

    Ja się zaliczam do tych, co unikają robienia zakupów w sklepie, w którym na półce są do wyboru trzy rodzaje jogurtu z czego wszystkie trzy z napisem "wyprodukowano dla...".

  • obserwator 26.06.2017

    No cóz, dla Portugalii, to największy sukces od czasów wielkich odkryć geograficznych, sukces osiągnięty z pomocą wszystkich polskich rządów. Spektakularny! Brawo Portugalia, polski handel należy do Was! Łatwe pieniądządze dla Was, poważne straty i kłopoty dla polskich przedsiebiorców. Tylko w Polsce Wam się udało! W innych krajach rządy nie są tak niefrasobliwe, by w imie wolności gospodarczej oddać najłatwiejszą relatywnie i bardzo dochodową działalność przedsiębirstwu zagranicznemu


  • anihilator 23.06.2017

    Pro Biedronkowa propaganda dla mas... Żenujący artykuł!!!

  • KLIK 23.06.2017

    I to jest tragiczne!!! P.Viceprezes UOKiK na ostatnim spotkaniu w tym tygodniu powiedziała, że w Polsce żadna sieć handlowa nie ma pozycji dominującej! Czy oni tam nie widzą tego jak zagraniczny kapitał /patrz: Biedra/ wykańcza polskie sklepy. Co trzeba zrobić ,aby UPKiK przejrzał na oczy???? 42 mld obrotów w spożywce to nie jest pozycja dominująca? Kiedy polski Rząd wysłucha właścicieli polskich sklepów i wprowadzi ograniczenie w rynku dla konkretnej sieci np. do 15 mld ? Ratujmy polski handel,to obowiązek Rządu i Parlamentarzystów!!!

  • Polak mały 23.06.2017

    KOLONIZACJA HANDLU JEST FAKTEM. Dominuje portugalska Konquista! Dlaczego tego nie widzi UOKIK, patriotyczny rząd, patriotyczny parlament? Na Węgrzech to zahamowali.

  • matoły 22.06.2017

    Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd !!!!!!! Ja i moi znajomi nigdy w Obcym sklepie nie byli i nie będą robią zakupy w Polskich sieciach a nie Faszystowskich obozach.

  • gosia 22.06.2017

    Bo nie wiedzą że Auchan i Simply Market mają najniższe ceny sprawdźcie ranking WP..... ciągle robicie reklamę Biedronce to każdy myśli że tam najtaniej ....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.