W maju sklepy Monnari odwiedziło cztery razy mniej klientów niż rok wcześniej
Monnari Trade ocenia, że trend rozwojowy e-commerce będzie się wzmacniał, w związku z tym udział kanału internetowego w sprzedaży ogółem będzie rósł szybciej niż w ubiegłym roku - podaje money.pl.
Według Miłosza Kolbuszewskiego, dyrektora ds. finansowych Monnari, w I kw. udział e-commerce wynosił ok. 12% i ten kanał będzie rósł. Dyrektor zapowiedział również, że firma będzie chciała być obecna w segmencie online jak najszerzej.
Jego zdaniem, w kwietniu, kiedy czynny był tylko e-commerce, kanał ten nie funkcjonował źle. Dyrektor prognozuje, że udział kanału internetowego będzie rósł szybciej niż w ubiegłym roku - podaje money.pl.
Z kolei prezes Mirosław Misztal wyjaśnił, że w maju odwiedzalność w niektórych sklepach stacjonarnych była nawet 4-krotnie mniejsza niż rok wcześniej i choć konwersja odwiedzin na zakupy była lepsza r/r, to spadek przychodów i tak był "znaczący" - podaje money.pl.
W I kw. Grupa Monnari wygenerowała obroty na poziomie 53,78 mln zł, co oznacza spadek o 7,7% r/r. Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.
3