29.06.2017 / 10:15
StoryEditor

Walmart i Amazon – marketingowe starcie gigantów

Walmart Supercenter Store (fot. mat. prasowe Walmart)
28 czerwca Walmart po raz czwarty zorganizował targi nowości produktowych”Open Call”. Amerykański detalista przyjął do swojej oferty internetowej produkty 500 firm uczestniczących w imprezie. Tego samego dnia Amazon przyciągnął ponad 1000 przedsiębiorców na konferencję „Boost Summit” – informuje agencja Associated Press.

Obecność w ofercie internetowej Walmarta to jedno, ale tak naprawdę producenci liczą, że znajdzie się dla nich miejsce na półkach blisko 4,7 tys. marketów największej sieci deta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 17:14
StoryEditor
W Biedronce pracował przez 3491 dni. Z sieci odchodzi uznany dyrektor
Tomasz Grzegorczyk, dyrektor odpowiedzialny za produkty świeże i bezpieczeństwo żywności w Biedronce

Tomasz Grzegorczyk, dyrektor odpowiedzialny za dział jakości produktów świeże i bezpieczeństwo żywności w Biedronce, pożegnał się z siecią. Dla jej właściciela - firmy Jeronimo Martins Polska - pracował przez blisko 10 lat.

Zawodowa przygoda Tomasza Grzegorczyka z Biedronką zaczęła się dziewięć i pół roku temu. Od początku kariery w tej sieci był związany z działem produktów świeżych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2025 / 08:23
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Eurocash, Polomarket, Netto, Chorten, Stokrotka, Nestlé, Grupa Żywiec, Bunge, opłata cukrowa, ograniczenia w sprzedaży alkoholu, inflacja
Sprawdź, co wydarzyło się w ostatnich dniach w handlu i branży FMCG (fot. Shutterstock, materiały prasowe)

Eurocash, Polomarket, Netto i Chorten tworzą wspólną grupę zakupową. Właściciel Biedronki kupuje producenta warzyw i owoców, a właściciel Stokrotki restrukturyzuje biznes. Rośnie napięcie na linii Biedronka - Henryk Kania. Grupa Żywiec zamyka Browar Namysłów. Nestlé zwalnia tysiące pracowników. Prezes UOKiK stawia zarzuty producentowi oleju Kujawskiego. GUS Podaje najnowsze dane o inflacji. Rząd podnosi opłatę cukrową i pracuje nad ograniczeniami w sprzedaży oraz promocji alkoholu. To tylko niektóre wydarzenia i tematy, jakimi żył handel i branża FMCG w minionym tygodniu.

1. Nestlé zwolni 16 000 pracowników w ciągu dwóch lat. Prezes wyjaśnia, dlaczego to zrobi

Nestlé, największa na świecie firma spożywcza, właściciel marek takich jak KitKa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. październik 2025 10:14