31.03.2021/10:33

Wartość rynku marki własnej urośnie o 6 mld zł w ciągu dwóch lat [PROGNOZA]

Według prognoz firmy GFK wartość rynku produktów sprzedawanych pod markami własnymi sieci handlowych wzrośnie w ciągu najbliższych dwóch lat o niemal 6 mld zł. Obecnie jest on wart 34 mld zł, a jego udział wartościowy w całym rynku FMCG w 2020 r. wyniósł 19,3 proc., co oznacza wzrost o 0,9 pkt proc. r./r.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także