11.10.2018/11:14

Wicepremier Piotr Gliński: Lidl powinien być polski!

W rozmowie z dziennikarzem w RMF FM, wicepremier Piotr Gliński stwierdził, że Lidl powinien być polski.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Igor 14.10.2018

    Jasne, Lidl polski a głupie wypowiedzi niemieckie. Szkoda tylko, że jest dokładnie odwrotnie. Czy oni z tego swojego wymaiginowanego kosmosu kiedykolwiek wrócą? Odlecieli do reszty. Prym ostatnio wiedzie Matouszek, chodzący Pinokio. Ale konkurencję u swoich ma naprawdę mocną. I wszystko za michę ryżu.

  • TakiJeden 12.10.2018

    @POLAK
    Bomi, Alma, czy pewnie niedługi PiP nie zbankrutowały przez to, że Państwo ich nie wspierało. Niby z jakiej przyczyny miałoby to robić skoro to prywatne biznesy? Wszystkie te sieci poszły na dno, ponieważ były źle zarządzane i tyle.
    Polskim sieciom trudno rywalizować z zachodnimi molochami, ale nie jest to niemożliwe. Zobacz jak funkcjonuje Dino, POLOmarket, czy Topaz. Każda z tych sieci radzi sobie na rynku, każda w innym sposób, ale radzą sobie. Dlaczego, po znalazły jakiś klucz do rozsądnego zarządzania, rozwoju itp. Dino buduje markety w małych miejscowościach, POLO nie idzie w ilość, a w jakość (kolejne markety budowane są w rentownych lokalizacjach), a Topaz pomalutku drepcze swoją drogą, bez ciśnienia na ekspansje itp.
    Jak widać można się odnaleźć na rynku, nie jest to łatwe, ale można. Tyle że trzeba zarządzać firmą z głową wg określonego planu.
    Inna sprawa, że Państwo powinno stworzyć takie warunki podatkowe, gospodarcze dla sieci handlowych, by było im łatwiej.

  • myślNIEZALEŻNA 12.10.2018

    Tytuł artykułu i treść godna WP.PL. Każdy kto wbrew woli tvn, wyborczej itp. zachował jeszcze resztki samodzielnego myślenia i analizowania faktów dostrzeże, że ten "artykuł" jest wielką nadinterpretacją i nie wnosi żadnej kompletnie nic do merytoryczne dyskusji

  • xc 12.10.2018

    wystarczy już tego bełkotu, i tak pisiorki już wam niewielu wierzy mimo tak zaawansowanej manipulacji medialnej, nie popieram również tej drugiej liberałokomuszej opcji, która przez prawie dekadę doprowadziła do skolonizowania resztek polskości.
    Niedawno pojawiła się wrzuta, że Orlen mógłby przejąć biedronkę a dzisiaj masonowi Glińskiemu marzy się polski Lidl, czy na pewno polski? może jednak nie do końca...a jakie to patriotyczne! Pookrągłostołowa sitewka uzupełnia się doskonale i realizuje swoje cele, raz jako władza, a raz jako opozycja. Dosyć już tej manipulacji, ciemny lud nie jest aż tak ciemny!

  • Heniek 12.10.2018

    To pis swoją polityką wykańcza polski handel. Za pisu padł Marcpol, teraz idzie na dno PiP a Stokrotkę przejęli Litwini.A swoją drogą to chciałbym aby rząd pisowski był demokratyczny a nie zachowyał się tak jak jakaś struktura mafijna.

  • Polak 11.10.2018

    Super pomysl ... Polska jut miala swoje sklepy jak Spolem gdzie dostepnosc byla w calym kraju
    Jeszcze troche to tylko zostana sklepy niemieckie, francuskie i portugalskie.
    Polskie sklepy trzeba dobijac podatkami, utrudnieniami, brakiem wsparcia w rozwoj przez Panstwo itd.
    Po Bomi, Almie zaraz pier... Piotr I Pawel i będa nastepne bo nie wytrzymuja konkurecji z zagranicnymi sieciami.
    A Polak do tego glupi I zamiast wspierac swojego to idzie do Lidla, Biedry bo po co ma jakis Polaczek osiagnac sukces lepiej niech obcy zarobi



  • Czytelnik o IQ trzycyfrowym 11.10.2018

    Odważna interpretacja na potrzeby clickbaitowego tytułu i tekstu. Żenada,

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.