08.01.2020/08:42

Właściciel Stokrotki wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji

Litewska sieć handlowa Maxima ogłosiła, że w jej sklepach pojawiło się kilka rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Mają one poprawić jakość obsługi klienta, ale też zmniejszyć koszty prowadzenia unowocześnionych placówek - podaje esmmagazine.com.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.