23.11.2016/11:14

Wojna między Lidlem i Biedronką uderza w Stokrotkę i Eurocash

Ostra wojna cenowo-promocyjna między Biedronką a Lidlem, z którą mamy do czynienia w ostatnich kilkunastu miesiącach może – według „Parkietu” - ograniczyć rozwój Eurocashu i należącej do Emperii sieci Stokrotka w 2017 r.

Pierwszą ofiarą wojny między Lidlem i Biedronką padła sieć delikatesów Alma. Dyskonty stawiając na cenę, a jednocześnie poszerzając asortyment o produkty premium doprowadziły do tego, że przyszłość spółki Alma Market stoi pod dużym znakiem zapytania.

Jak pisze „Parkiet” spodziewany wzrost konsumpcji oraz inflacja cen żywności powinny wspierać wyniki dystrybutorów żywności w 2017 r. Jednak mimo że rynek jest w fazie wzrostu, to należy pamiętać o kilku niebezpieczeństwach, m.in. związanych z wojną cenowo-promocyjną, która toczy się między Biedronką a Lidlem i może wpłynąć nie tylko na wyniki dystrybutorów żywności, ale także na przyszłe tempo ekspansji sieci handlowych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.