05.07.2021 / 10:46
StoryEditor

Wspólny projekt Makro Polska i Inpost – nowa aplikacja zakupowa

Nowa aplikacja zakupowa (Makro)
Firmy rozpoczęły testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Podwaliną  współpracy są silne kompetencje Makro w obszarze oferty produktów spożywczych najwyżej jakości oraz kompetencje InPost w obszarze dostaw do klienta końcowego. Efektem współpracy  jest pojawienie się nowego, silnego gracza na ryku e-grocery, który ma bardzo duże szanse na szybką i znaczną ekspansję.

Partnerstwo Makro i InPost, które  opiera się na doświadczeniu naszej firmy w obszarze najwyższej jakości produktów spożywczych i InPost w dostawie do klienta końcowego, dają podstawę, aby planować szybką  i szeroką ekspansję. Klientom oferujemy wysoką jakość dostaw ponad 10 tysięcy produktów. Szczególnie  stawiamy na kategorie, w których przez lata zbudowaliśmy  silną pozycję w tak wymagającej grupie klientów jak HoReCa. W ofercie tej jesteśmy zdecydowanym  liderem. Jest to bardzo szeroki wybór  produktów świeżych, a wśród nich m.in. świeże ryby, owoce morza, mięso oraz owoce i warzywa. Klienci odnajdą u nas swoje ulubione produkty znanych marek oraz produkty dostępne wyłącznie w Makro –mówi Dominik Branny, prezes Makro Polska.

Aplikacja InPost Fresh - czyli platforma do zamawiania produktów spożywczych - startuje testowo w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będzie rozszerzać zasięg, by stać się ogólnopolskim żywnościowym marketplace. 

– To prawdziwa rewolucja. Nasz partner skorzysta z wiedzy i doświadczenia jakie posiadamy w zakresie rozwiązań mobilnych a przy tym nie będzie musiał inwestować we własną logistykę ostatniej mili. Wierzymy, że nowatorskie rozwiązania w zakresie technologii i gwarantowanej jakości dostaw InPost, w połączeniu z bogatym asortymentem Makro - najwyższej jakości produktami dostępnymi dotychczas tylko dla gastronomii i biznesu - będą wyjątkową propozycją dla naszych wspólnych klientów. To także w przyszłości możliwość zaistnienia online dla wielu firm działających dotychczas tylko w trybie offline. Mamy bardzo duże doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji mobilnych. Nasza aplikacja InPost Mobile ma już blisko 7 mln użytkowników. Unikalny knowhow w zakresie projektowania aplikacji oraz baza klientów będzie wykorzystywana przy budowaniu popularności najnowszego marketplace w Polsce – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Aby zrealizować  zamówienie, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh - rejestracja jest szybka i intuicyjna. Już w dniu pierwszego logowania klient może zrobić i odebrać swoje pierwsze zakupy, dzięki ekspresowej  dostawie, nawet w 60 minut. Poprzez aplikację można wybierać w asortymencie ponad 10 tysięcy produktów w dostawie na ten sam i kolejny dzień - wśród nich znajduje się szeroki wybór świeżych ryb, mięsa, owoców i warzyw. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności: przedpłata (Blik, szybki przelew i karta) lub za pomocą karty i Blika przy odbiorze od kuriera.

Początkowo InPost Fresh będzie testowany na terenie Warszawy, w trzech modelach dostaw: Express z dowozem nawet w 60 min., dostawą w dniu zamówienia, oraz z dostawą zaplanowaną na kolejne dni. Co ważne, w przypadku dwóch ostatnich modeli dostaw, klienci będą mogli precyzyjnie określić godzinę, w której chcą odebrać zamówienie. Zakupy będą przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze zgodnie z rekomendacjami producenta, dzięki czemu klienci mogą mieć pewność, że produkty zachowują swoją jakość i świeżość.

Za pomocą aplikacji oprócz zrobienia zamówienia, klienci mogą śledzić poszczególne etapy realizacji. Dostawa zakupów w ramach InPost Fresh realizowana jest bezpośrednio pod drzwi klienta. InPost Fresh to zupełnie nowe doświadczenie na rynku zakupów spożywczych online, wykorzystujące wysokiej jakości produkty z Makro,  które do tej pory nie były dostępne dla tak szerokiej grup klientów oraz wypracowane przez InPost standardy obsługi klienta i technologię mobilną.

28.04.2025 / 15:54
StoryEditor
Czy sklepy będą otwarte 2 maja? Godziny otwarcia sklepów w majówkę 2025
Czy sklepy będą otwarte 2 maja i w kolejne dni? Handel w majówkę 2025 (fot. archiwum)

Długi majowy weekend nie oznacza, że sklepy będą zamknięte przez kilka dni. Niektóre 30 kwietnia będą czynne znacznie dłużej. Sprawdzamy czy 2 maja zrobimy zakupy w Biedronce, Lidlu czy Dino. No i czy 4 maja będzie niedzielą handlową?

Z artykułu dowiesz się:

  • W jakich godzinach będą otwarte sklepy 30 kwietnia?
  • Gdzie zrobimy zakupy 1 i 3 maja?
  • Jakie są godziny otwarcia sklepów 2 maja 2025?
  • Czy 4 maja to niedziela handlowa?

Co najmniej cztery dni wolne od pracy w okresie długiego weekendu majowego to dla wielu standard. Niektórzy nawet wydłużają sobie wolne na 9 dni. A jak w okresie od 30 kwietnia do 4 maja będzie pracować handel?

W jakich godzinach będą otwarte sklepy 30 kwietnia? Biedronka robi maraton, a jak pracuje Lidl i Netto?

Majówka to okres grillowania, spotykania ze znajomymi i wyjazdów. A dla sieci handlowych jedne z kolejnych małych żniw. Dlatego część sieci handlowych będzie dłużej otwarta niż standardowo.

– W tym roku wracamy do sprawdzonego modelu działania z okresu pandemii i przychodzimy z elastycznym, rozwiązaniem dla wszystkich Polaków: 42-godzinnym maratonem zakupowym - deklaruje Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka.

W praktyce oznacza to, że sklepy sieci Biedronka we wtorek 29 kwietnia będą czynne od 5:30 aż do północy. Z kolei w środę 30 kwietnia 2025 r. Biedronka będzie czynna od godz. 0:00 - 23:30. Dopiero na pół godziny przed 1 maja (kiedy obowiązywać będzie świąteczny zakaz handlu) sklepy sieci zostaną zamknięte.

Więcej na ten temat w artykule: Biedronka zapowiada 42 godziny maraton zakupowy przed majówką.

Biedronka wydłużyła też pracę swoich sklepów w okresie od 24 do 27 kwietnia. Zupełnie inaczej do sprawy podchodzi jej główny rywal, czyli Lidl.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2025 / 23:14
StoryEditor
Shell może przejąć stacje paliw BP w Polsce? Jak to może wyglądać i co oznacza dla projektu z Easy Auchan?
Stacja paliw sieci Shell

Koncern Shell, który zarządza w Polsce siecią ponad 450 stacji paliw, analizuje możliwość przejęcia brytyjskiej spółki paliwowej BP, która ma na polskim rynku ponad 570 placówek. Ewentualna transakcja może postawić pod znakiem zapytania projekt w ramach którego sieć Auchan otwiera swoje sklepy Easy Auchan na stacjach BP w Polsce. Na jakim etapie są przygotowania do mega transakcji na rynku energetycznym?

Koncern Shell chce przejęć brytyjskie BP. Według nieoficjalnych informacji, specjalizujący się w produkcji i dystrybucji energii i paliw koncern Shell, współpracuje z doradc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 15:33